TDC play TV & Film på android

Nogle der kan hjælpe med en tidligere version af TDC play TV & Film app'en til android. Problemet er at nuværende version bruger en ikke 100% android kompatibel player. App virkede fint før opdatering (tilbage i Feb). Hvis du har en android enhed med en ældre TDC play TV & Film fra før Feb, så må du meget gerne give lyd fra dig. Den kan nemt hentes ud med APK Extracter. Har spurgt om TDc kunne levere en gml. version, men har fået et "desværre" svar [i]

Hvis TDC læser med, har I så en timeline for hvornår I får rettet denne fejl. Yousee har erkendt fejlen og arbejder på en løsning, går ud fra I dermed gør det samme?

http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Play/Sort-sk%C3%A6rm-p%C3%A5-android/m-p/1766/highlight/true#M393

6 Kommentarer

Jubii.. en anden bruger med samme problem (lyd men sort skærm) har været så flink at sende en gml. apk af TDC TV & Film og jeg har nu fint billede igen på min minix x8h box Glad humørikon.

Men tag nu at få fix'et fejlen TDC Humørikon frustreret

Hejsa minixuser

Hvordan har du afhjulpet sort skærm på din android box?

Løsningen er at installere en tidligere version af TDC TV & Film app'en Glad humørikon

Hvis I ikke selv kan finde en har jeg en gammel apk. fra Januar, skriv din mail så sender jeg den

Minixuser. Du kunne vel ikke maile mig den app til mig, har samme fejl.

michael@theibel.dk

På forhånd tak

Hej Minixuser.

Har problemer med manglende billede på mine 3 "gamle" Samsung-telefoner.

Du kunne vel ikke maile mig den app til mig ?

abis@mail.dk

Mange tak på forhånd !

Tak for appen.

Desværre virkede det ikke.

Jeg kan fint starte tv-programmerne og med lyd - bare uden billede !

Frustrerende :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P