TDC play tv

• Bruger
  • 11 kommentarer
Er også en af dem hvis Play tv ikke fungere da Explore holder op med at virke der en fejl som får den til at stanse og genstarte brovseren  nu har jeg prøvet alt muligt, intet har hjulpet, [i]

Hvad kan der være i windows 7 som spære for strimningen. har prøvet Firefox og google chrome helle ikke det virker.

29 Kommentarer

har samme problem at den crasher, i samtlige browser(explore/chrome/firefox), nogen der har en ide hva man kan gøre???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det er lidt svært at gætte hvad der går galt for jer, når der ikke er en ordentlig og præcis fejlbeskrivelse samt oplysning om hvad der er forsøgt.

Mvh

Kim

hvordan fjerner jeg løst tråd igen det var en fejl sorry,.

men jeg har forsøgt mig med en ny formateret bærbar både med win7 og xp og brugt browsere som chrome/IE/firefox og intet virkede,. der må da være en løsning på det her,.

skal lige siges på min anden bærbar funker det perfekt og ingen crash eller noget,.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Lige netop det problem havde jeg med DNSfejlen, den komputer der var sat op med googles DNS ville ikke virke(mærkelig nok kun i perioder).

Jeg bruger Win7 og GoogleCrome, men jeg kan ikke instalere programmet til PLAY på IE - computeren går helt agurk, har forsøgt 2 gange og begge gange måtte jeg bruge systemgendannelse for at kunne bruge Crome igen.

Mvh

Kim

bruger jeg IE siger den hele tiden jeg skal download view rights selv jeg har installeret det,. hmm mærkeligt,.

Hansen28 skrev:
hvordan fjerner jeg løst tråd igen det var en fejl sorry,.

hej Hansen28

Ude til højre - på indstillinger , ud for det indlæg, som jubbi har markeret som løst.

men Det er jubbi, der kan Vælge "ikke en løsning".

Det er kun trådopreteren der kan markere  eller trække en løsning tilbage.

TDC må komme med en løsning

Hej jubbi

Så har det sikkert lange udsigter. Det er et kundeforum du skriver i, og det er kun i ganske få tilfælde en tdc-ansat skriver løsninger i forum, men du kan jo være heldig. Overrasket humørikon

Hvis du vil være sikker på et svar fra tdc, kan du prøve at ringe til kundeservice.

Jeg har i mit forige indlæg, forklaret hvordan, du kan trække en markering af løst tråd tilbage.Blinkende humørikon

Har talt med 80808047 flere gange og de lover at vende tilbage og sende sms bested ? jeg venter

ok - vil du trække din markering tilbage, og evt. skrive her i din tråd hvad du finder ud af for at få en rigtig markiring, må du gerne markere et indlæg skrvet af dig selv, HVIS det er det, der er løsningen på dit problem.

undskyld  men jeg fatter ikke det med en løsning  og ikkeløst  der er bjælke under mit indlæg med gå til løsning men der er ikke nogen løsning?

syns det underligt på min anden bærbar har jeg slet ik nogen problemer men på en frisk formateret bærbar med win7 så går det da helt galt,. det en ommer det der"

jubbi skrev:
undskyld  men jeg fatter ikke det med en løsning  og ikkeløst  der er bjælke under mit indlæg med gå til løsning men der er ikke nogen løsning?

Hej Jubbi

Det kan måske være en hjælp, at læse dette indlæg om "Løst tråd".

I det indlæg lige under dit første indlæg, er der et grønt  skildt med påskriften "løsning". Du er kommet til at klikke på en knap, der har bevirket at det skilt er kommet frem. Det der står i det indlæg er IKKE en løsning, og derfor bør du fjerne det igen.

Ud for indlægget - ude til højre - Står der indstillinger. Klik der. På gardinet står der "ikke løst tråd" og det er der du skal klikke.

Hvis der kommer et indlæg, her i din tråd vil du igen få mulighed for at klikke på en knap ude til højre ved det indlæg. Knappen hedder "accepteret som løsning".  
@Hansen28

Jeg aner ikke hvad der går galt for hverken jubbi eller dig, men jeg syns det virker underligt, at det virker på din nyformaterede maskine, men ikke på en anden, der måske ikke er nyformateret. Overrasket humørikon

har nu fådet det til og funke på en frisk formateret bærbar,. med windows vista home basic, og chrome ingen crash,. vil dog ikk afskrive at det ikk virker på win7 da min anden bærbar fint køre web tv,. så håber tdc supporterne vil tage det her op 

EDIT har fundet ud af det crasher nu med nod32 antivirus, så vil prøve avg om et er det samme vender tilbage når jeg har testet det Glad humørikon

så det testet med avg og det spiller bare ingen crash eller noget den loader det super hurtigt Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Hansen28 og jer andre.

Først og fremmest så er det lækkert at se, at I brugere fejlsøger jer frem til årsager, vi endnu ikke har beskrevet på vores hjælpesider.

Både problemstillingen og din løsning Hansen28 er noteret og sendt videre til rette afdeling. 

Hvis der stadig opleves problemer, så skriv endelig igen.

Hilsen Martin

prøver lig med windows 7 home basic sammen med avg da jeg ved nod32 anti virus ikk dutter sammen med web tv hehe så vender lig tilbage når jeg har testet det Glad humørikon god dag derude folkens Glad humørikon

Hansen28 skrev:
har nu fådet det til og funke på en frisk formateret bærbar,. med windows vista home basic, og chrome ingen crash,. vil dog ikk afskrive at det ikk virker på win7 da min anden bærbar fint køre web tv,. så håber tdc supporterne vil tage det her op 

Det kan da ikke være sådan at man skal formatere sin maskine for at køre Player tv , har også prøvet Operal:/t5/TDC-Play/TDC-play-tv/m-p/117424#M5648  fejl melding

der er ingen bruser der kan køre  der må være et konfligt et sted ? hjælp

hvilke virus program bruger du ??? og styrestem 32bit eller 64 bit?

microsoft securiy Essentials  Win 7  home 32 bits

prøv og deaktivere virus programet helt ,. og så prøv web tv?? og se om det virker,. jeg fik det til og virke med avg ,. og det køre bare Glad humørikon ,. 

Har afinstall mit microsoft Security Essentals virus skanner og genstartet Windows  men Play tv får Explore til at fungere og stoppe, får lige 2 sek. lyd før den crasser og så forsøger den at genstarte programmet for at crasse igen til sidst stopper siden TDC.dk at virke

prøv og installer avg og brug chrome,.

Hansen28 skrev:
prøv og installer avg og brug chrome,.

hej Hansen 28  har gjort så overstående  men nu opgiver jeg  det hjalp ikke AGV virker ikke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)