TDC Play til Sony Tablet?

Hej!

Håber I kan hjælpe min svigermor med et problem, ja faktisk så har hun to...

1. Hun har fået en Sony tablet i julegave, og vil gerne bruge den til at afspille downloadet musik fra TDC play (mine svigerforældre har TDC bredbånd), når hun er i udlandet.

Numrene dukker op i, hvad jeg går ud fra er, tablet'ens medfødte musikafspiller, men de kan ikke afspilles? Kan det overhovedet lade sig gøre på en tablet?
Jeg har en eller anden ide om, at det må være noget med nogle licenser, der ikke findes og måske at Winodws Media Player er den eneste afspiller, ud over Plays egen, der kan afspille musik downloadet fra Play?

2. Det andet problem er, at selvom hun har musik med de små flyikoner på sin HTC Desire (med tdc mobilabonnement), så kan disse ikke afspilles i udlandet? Ved godt det ikke er meget info at gå på, men er der nogle forslag til, hvorfor det ikke lader sig gøre?

På forhånd mange tak for hjælpen!

Mvh Lea

7 Kommentarer

Hej Lea,

Du er ike den eneste med det spørgsmål..

Jeg har en Samsung tablet, og har samme problem. Jeg downloader via web, men kan ikke afspille noget som helst. Der står bare "Henter licens" og det gør den så til der ikke er mere strøm på....

Hej Hintze!

Ja det ville godt nok være rart, hvis det kunne være muligt at få lidt hjælp/svar! Glad humørikon

Mvh Lea

Jeg har kigget lidt rundt på forum, og andre har præcis samme problem med f.eks Ipad's.

De har heller ikke fået noget svar, så jeg tror TDC graver sig ned i denne sag..

er det ikke ligesom på enhver android telefon. Dvs. du går ind på android marked og downloader den særlige

apps som tdc har bygget ?

mvh

nej, så let er det desværre ikke.

tdc's app kræver at du har et tdc mobilabonnement. det er lidt svært at lægge på en tablet som har wifi...

Tak for jeres svar!

Og nej det er desværre helt præcist, som Hintze siger!

Og jeg ser, at jeg ikke svarede tilbage sidst du skrev, Hintze, og ja man føler sig egentlig lidt syltet...

Fandt denne tråd da jeg har samme problem med en medion lifetab. Har ellers hele den store pakke fra tdc men jeg kan ikke hente app'en eller afspille sange hvis jeg går via hjemmesiden. Kunne være fint hvis tdc lige meldte ind her på deres eget forum....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)