TDC play til mobil og PC

Jeg håber lidt der er nogen, som kan give mig et vink med en vognstang om, hvordan det her skidt helt præcist fungerer.

Som TDC bredbåndskunde, har jeg angiveligt adgang til denne service, og så vidt, så godt. Det store problem her er, at jeg "ikke har adgang til TDC play på din PC", som der så fint står ved siden at mit log in.

Når jeg trykker på opret adgang, får jeg frejdigt at vide, at der skam er adgang på det benyttede brugernavn. Det skaber en lille problemtik mht. at benytte denne service. Jeg har testet min opsætning, og denne er helt iorden. Problemet synes, at der er et eller andet, som skal installeres på min PC, som altså ikke er installeret.

Så på trods af den ellers finde Hjælp-sektion, findes der ingen råd til afhjælpning af netop mit problem.

Jeg føler mig ærlig talt temmelig dum, for det føles lidt som om jeg har overset et kæmpe "Tryk-på-mig-for-at-få-skidtet-til-at-virke-knap", men efter to timers frustration, og en systematisk gennemgang af samtlige funktioner på siden, er jeg ikke noget længere end at konstruere en playliste, og så ellers få lov til at betale ved kasse 1, hvis jeg vil have glæde at den.

Så spørgsmålet i sin enkelthed; Hvordan får jeg adgang til TDC play på min pc?

1 Kommentar

Jeg havde samme problem og samme følelse som du sidder med. Det endte med at jeg ringede til deres hotline 80808047 - de løste problemet på 10 minutter og var samtidig utrolig flinke at snakke med Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)