TDC Play til Itunes?

Nu hvor jeg læst nogle spørgsmål igennem, kan jeg se at det ikke er muligt at overføre TDC Play filer til Itunes [i]
Så ville bare høre om der bliver lavet om på det eller om det meningen?

Hilsen Laura [i] 

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LauraGaard,

Vil starte med at fortælle dig, at grunden til at du ikke kan smide TDC Play sange ind på iTunes, er fordi de har det der hedder en "DRM"-lås. Dette gør ganske enkelt at sangene skal afspilles fra en enhed der kan afspille med windows media player. Så det er ikke muligt at afspille/overføre til andre programmer, som iTunes.

Tror ikke der er hensigt med at ændre dette. Men til hvilket formål vil du have TDC Play sange over i iTunes? 

Nå, ærgerligt. men tak for svaret! 
Meningen med at få rykket mine sange var at få dem ned på min Iphone, er der en anden måde jeg kan gøre det på? jeg har prøvet at downloade TDC Play app'en, men den virker ikke, da jeg ikke har TDC som mit abonnement 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Ja så kan du desværre ikke.  TDC play filer skal afspilles af software der understøtter den DRM som TDC play bruger.

Hvis du derimod køber musikken fra TDC music får du dem uden DRM og kan smide dem på det du vil.

Jeg vil lige bidrage ed download af play til Itunes. Det har man brug for når man har en mac computer. Så derfor er det relevant

ja det er super irreterende at os der bruger Mac ikke kan afspille jeres musik på vores computere fordi de er låst med dmr til wma windows media audio det siger sig selv at det ikke virker på Mac kunne man gøre noget ved det ville det være rart så vi alle kunne bruge musiken

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)