TDC play streaming/download virker ikke

Hej.

Jeg kan ikke streame musik på min PC. Når jeg vælger et musiknummer eller et album eller en af mine playlister, kommer tdc´s afspiller frem og jeg kan se de valgte numre i "kø" listen hvor de er i hvid skrift. På afpilleren står der "indlæser"  og numrene i køen skifter fra hvid til grå skrift enkeltvis og afspilnings tiden for numrene skifter fra den faktiske afspilnings tid til 0:00. DETTE SKER NÅR JEG BENYTTER TDC´S EGEN AFSPILLER.

Hvis jeg vælger at downloade musikken sker der ikke noget som helst....(normalt vises der i venstre nederste hjørne at der downloades en fil).

Jeg får på intet tidspunkt nogen form for fejl melding, hverken hvis jeg vil streame eller downloade. 

MEN... Det mest spøjse er at jeg godt kan lave nye playlister, som jeg så kan høre på mobillos eller via mit tv, og det hele virkede perfekt for 3 dage siden. Der er ikke kørt nogen former for opdateringer på min pc siden da.

Jeg benytter Windows 7 og Google Chrome.

Ps. Jeg kan godt se film osv. på min pc via play.

Er der nogen der kan hjælpe?

Jeg har også prøvet at streame fra en anden pc og jeg har genstartet routeren/ homeboksen men uden at det hjalp.

Jeg har også kigget på Forum og fulgt div. råd om at slette cookies, browser historik osv. osv men uden resultat.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jaepe,

har desværre ikke nogen løsning - kun en kommentar.

I dag ville jeg tælle, hvor mange indlæg der er om "det ny TDC Play" fra TDC-kunder, men opgaven blev alt for uoverskuerlig. Uden nogen statistisk sikkerhed, er jeg i hvert fald over 1.000 (fra februar 2013 - Ulf, TDC Forum moderator´s første indlæg).

Det inkluderer også svar/kommentarer og ikke kun problemer med Play, men også adgang til mail, forum, mit TDC, TV mv., på forskellige enheder (PC´er, mobiler, tablets), dvs. hele den ny interface-funktion, som vi kunder er blevet introducerede (!) til.

En gang imellem fungerer det, men efter min opfattelse er TDC stadig (vi tæller fra februar til maj) langt fra en løsning til det, de lover i de flotte, dyre reklamer?

HOV... Lige til info så har jeg opdaget at jeg godt kan downloade hele albums og oprette nye playlister (som heller ikke kan streames på min pc men de virker fint på tv eller min mobillos)

Det bliver mere og mere mystiskt!Humørikon frustreret

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P