TDC Play - stramning player til iPad 2

Hvordan kan det være at TDC Play ikke kan fungere med iPad uden sim? Den åbner i ny browser på safari og skriver bare "henter musiknummer"

5 Kommentarer

Hej Drachmann,

Det er pt. ikke muligt at benytte ipad via. wifi og derigennem streame fra Play.

Grunden til dette er at systemet er udarbejdet af Microsoft til Microsoft produkter. Dette betyder at den flash-streaming der anvendes på Play, ikke er understøttet af iPad.

Det eneste du kan pt. er, at downloade vores Play app, men det kræver at du har et simkort fra TDC, samt Play adgang på kortet.

Hilsen Morten

F*** hvor er det dog latterligt. iPad 2 uden sim. På hjemmenetværk benyttes jo en TDC bredbåndsforbindelse med tdcplay adgang. Hvorfor fanden virker det ikke fra app'en???? Det værste bondefangeri jeg har oplevet. TDC SUCKS!!!!! FÅ DET NU FIXET!!! /N
Jeg er helt enig. Det er totalt bondefangeri fra TDC.

Har bredbåndsforbindelse fra TDC, men kan ikke ikke få TDC Play på Ipad'en. Det er bare ikke godt nok..

Få det nu fixet...

Jeg har samme problem som jer. Jeg har ydermere ventet 6 uger på at komme online og det til en pris der er markant over jeres konkurrenter. TDC play var den eneste grund til at jeg valgte jer. Efter at have testet min 20m/bit forbindelse kan jeg se at jeg maksimalt kan køre med 13m/bit. Flot TDC. Det er under al kritik. I benytter desuden falsk markedsføring. Tror næste skridt må blive Forbrugerombudsmanden, så må vi se hvordan de reagerer på det.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis man bruger Puffin som browser (i stedet for Safari), kan man lave playlister og afspille TDC Play på en iPad.

Puffin understødter Flash i betal-versionen (koster ca 25 kr.)

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P