TDC Play stadig ikke brugbart på smartphones?

Jeg har været rigtig glad som TDC kunde for TDC Play, men jeg må ærligt indrømme at hele servicen er ved at sakke godt og grundigt bagud rent teknologisk.

Som smartphonebruger (Android) er det frustrerende, at der stadig ikke er mulighed for at bruge TDC Play på hverken en iPhone eller Android platform. Andre services som f.eks. Nem ID kan jeg måske forstå er lidt langsomme i optrækket, det samme med bankerne hvor kun Danske Bank indtil nu jo har formået, at lave en bank app til begge platforme.

Men at TDC som televirksomhed stadig ikke er med og ikke engang kan give en estimeret dato for hvornår, vi kan bruge TDC Play på en smartphone er direkte pinlig for en virksomhed der lever af at sælge teleløsniinger.

Fair nok hvis det er et større projekt i skal have gennemført først, men der burde i det mindste være en væsentlig bedre kommunikation på området, så vi som ellers glade TDC kunder ikke snart skal til at kigge efter andre græsgange.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Jeg vil godt lige suplere FN udemærket svar.

Til Iphone er der også lavet en App' tilsvarende den il Andriod, den ligger dog stadig til godkændelse ved Apple, som jo skal godkænde alt før det kan hentes til telefonen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)