TDC Play, Squeezebox og WIMP

Kære TDC,

Er der nogen planer og tidshorisont for, om I udvikler en Play-løsning til Squeezebox og tilsvarende streaming-systemer? Jeg har pt. WIMP installeret, og det kører bare - absolut værd at betale for, så jeg håber I snart vil kunne matche!

B-)

48 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

hey Fru_f

TDC Play er fuldt ud integreret til TDC HomeDisk for efter du kan afspille musik fra andre enheder derfra. Der er ikke aktuelle planer om at understøtte Squeezebox.

DBH

C

Kan i ikke tage dette op igen?

Det er ikke så smart at i ikke ser de mulighedder der er med andre devices.

Chris

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Jo - og første skridt er at der er brugere som gør os opmærksom på denne mangel.

Tak for dit input

DBH

C

I bør helt sikkert få fulgt efter WIMP på den her.

Vi har ventet længe!

..hmm jeg prøver lige igen. Så håber jeg indholdet af meddelelsen kommer med denne gang...

Hvis det er bekræftelse af, at en brokobling af TDC Play og Squeezbox er en god idé, så kan jeg kun tilslutte mig og bekræfte at det er tilfældet. Det vil være en rigtig god idé.

Endnu bedre vil det være, hvis TDC lavede et interface til TDC Play, så Squeezbox communitiet selv kunne lave pluginnet og integrationen op imod TDC Play. Så slipper I hos TDC for at vedligeholde pluginnet, og giver samtidigt andre udviklere mulighed for at lave plugins til diverse musik afspillere.

Det er en længe ventet feature, så kom ud af busken, og lad os bruge jeres service i et bredere omfang, end at skulle sætte en grim PC op i stuen, eller tilslutte telefonen til anlægget for at høre musik. Det virker jo ikke logisk med mindre man er 16 år, og alligevel har forstærkeren i fodenden af sengen. Personligt vil PCen aldrig få audiens i stuen, og min telefon hører til i min lomme, og ikke fastmonteret i en dock, så den kan streame.

Kort sagt: Lav et API, og se jeres tjeneste udvikle sig!

Savner også understøttelse af TDC Play på Squeezebox. 

~Niels

Ja når man som mange årig squeezebox bruger nu ser at Telenor kunder kan bruge WIMP på squeezebox så overvejer man kraftigt at skifte teleselskab - men TDC er åbenbart alt for store til at bekymre sig om sådanne ting, desværre.

Bo.

Næsten 500 visninger.. and counting.. der er mange som ønsker sig TDC/Yousee Play på Squeezebox.

Og jeg er enig med den anden bruger som foreslår I bare laver et API. Så skal andre nok tage sig af resten ;-)

Kom så TDC.. frem i skoene !

Kære TDC

Kan vi ikke få en ny respons fra jer på tråden her? Jeres seneste svar er nu over 1 år gammelt. Interessen for understøttelse af Squeezebox må være stor og jeres nærmeste konkurrenter er foran jer på det her område. At henvise til et købeprodukt som TDC HomeDisk som alternativ til Squeezebox er ikke rimeligt, når der er tale om en service man allerede har betalt for en gang. Som kunde kan man vel forvente at høre fra jer, hvis man skal tage de her fora seriøst? 

Opdagede lige idag at vimp streamer til squeezebox. At spotify gør er velkendt.

Muligvis er TDC ikke så interesserede i at tjenesten bliver brugt og ihvertfald ikke af Squeezebox ejere.

Hvis jeg skulle følge home disk tankegangen kunne jeg forestille mig en service hvor man hoster alle squeeze serverne. Det ville en del nok være villige til at betale for (hvis man samtidig kunne streame).

Meget overordnet ville det minde lidt om iCloud hvilket folk betaler for. 

MVH 

3 x duet på WHS

Ja tak - ærgerligt at kunne finde musik osv. på computeren, men da jeg endnu ikke har koblet det på musikanlægget, er det en sølle fornøjelse...   SqueezeCenter - hov, Logitech MediaServer-understøttelse, tak!

Kan kun tilslutte mig alle de andre som ønsker TDC play på
Logitech squeezeserver/box.

Teknisk er det jo muligt. Glad humørikon 

Kom nu TDC/Yousee, det er på tide i tager jer sammen og får Play over på Squeezebox/Sonos, det giver ikke meget idé og have play hvis man ikke kan få lov til at bruge det...

Jeg er helt enig. Squeezebox support vil gøre TDC Play meget mere anvendelig i hjemmet.

Kan kun tilslutte mig koret - TDC Play support for Squeezebox er også et stort ønske herfra. Når både Wimp og Spotify kan håndtere Squeezebox burde det også være muligt for TDC Play Blinkende humørikon

/ Gramkow

Ja det kan jo godt undre at de ikke er interreseret i få lavet en løsning til squeezebox, når nu konkurrenten telenor har deres wimp derpå...

Som mange andre vil jeg også slutte mig til ønsket om at i laver en squeezebox plugin! TDC play er jo genialt, men ville blive endnu bedre hvis i lige lavede det plugin..

Hej

Nu har jeg spændt fulgt denne tråd i månedsvis, i håb om en eller anden form for svar fra TDC, selvfølgelig helst positivt, men ak, her er meget stille.

Man kan jo håbe det er fordi I er travlt optaget af at kode en plugin til squeezebox. Som det kan ses her er vi mange der _meget_ gerne vil kunne bruge TDC play på squeezebox.

2.139 visninger af denne tråd, and counting - få nu squeezebox med på vognen TDC

Stram... jer an!

Endnu en frustreret SqueezeBox bruger - lad os nu få adgang til Tdc Play fra vores SqueezeBox!!! ;(
Har mistet tålmodigheden med TDC - min datter har lige skiftet udbyder fra TDC til Telenor - superfedt at vi nu kan høre WIMP på squeezeboxen i hele huset. Overrasket humørikon)

Hvad skal vi med endnu en boks fra TDC / Yousee? På tide, at TDC laver - eller lader andre lave - en app til Squeezebox.

Jeg er så enig, selvfølgelig skal TDC Play understøtte Squeezebox

Stig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)