TDC Play spiller ikke

Hej! Der sker ingenting, når jeg forsøger at streame en af Mozarts klaverkoncerter. Dialogboksen popper op med teksten "TDC Play - Spiller Nu", men der er ingen lyd, heller ikke hvis jeg klikker på Start-ikonet. Grønne flueben overalt. Har prøvet både i Explorer og Firefox. Hvad kan fejlen være?

4 Kommentarer

Har nu fundet ud af, at det skyldes "manglende rettigheder til musiknummeret". Kunne TDC Plays - i øvrigt ret besværlige søgesystem - ikke filtrere alle de numre fra, det ikke har rettigheder til at afspille? Det ville være en stor hjælp!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Vergil,

Det "gamle" TDC Play fungerede både som TDC Play til vores bredbåndskunder og som TDC Musik til købemusik. Derfor er der nogen sange på TDC Play som kun kan købes. Det er pladeselskaberne der bestemmer om vi kan få lov til at udgive en sang gratis til vores kunder, eller om den kun kan købes.

I dette gamle univers kan du se om en sang er Play tilgængelig, ved at kigge på afspil-knappen. Hvis den er grå, så kan sangen ikke høres gratis.

Nu har vi så lanceret det nye Play univers i mandags (play.tdc.dk). Det er i beta lige nu, men når den går live officielt, så lukker vi det gamle Play univers og dermed også for muligheden for at købe musik på TDC Play. Når det sker, så forsvinder alle sange som ikke er Play tilgængelige automatisk. Du burde desuden ikke kunne se sange der kun kan købes på det nye Play univers. Det vil sige at på play.tdc.dk bør du kun kunne finde musik som du altid kan høre. Hvis du ikke oplever dette, så må du gerne sige til!

Tak for svaret Glad humørikon

Hej

Fandt denne tråd da jeg også var lidt irriteret over alle de grå tekster. De er der stadig. Se eksempelvis http://play.tdc.dk/#!/play/playlist/572024 som jeg valgte fra forsiden her til morgen.

Ellers en ret fed ny grænseflade I har banket sammen. Bare I lige får fjernet de grå tekster ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)