TDC Play - Slette playlister? - Tilføje til playlister?

• ASN
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg har logget ind på mit tdc play via min pc.

Jeg har oprettet en playliste der hedder Andreas Test via mine playlister. Uanset hvilket musik, om det er sange eller albums jeg forsøger at tilknytter kan jeg ikke tilknytte nogen - de kommer ikke på. Hertil fremgår playlisten ikke på forsiden Musik i kolonnen længst til højre. Når jeg forsøger at tilføje ved at trykke på + på fx. en sang kan jeg vælge at tilføje til Andreas Test....det sker der dog intet ved.

Hertil når jeg står på min playliste kan jeg se Andreas Test. I øverste højre hjørne kan jeg trykke på et kryds og der kommer en lille boks frem på skærmen der spørger om jeg er sikker på jeg vil slette playlisten. Der kan jeg vælge annullere eller slet. Vælger jeg annullere fungere det fint. Trykker jeg på slet sker der INTET dvs. den slettes ikke. Hvordan bliver alle disse fejl løst så det fungere ???

Til info har jeg langt 2 sange i kø og den vej igennem oprettet en anden playlist der hedder Lorte Test. Til denne kan jeg kun have de 2 sange der var oprindeligt. Jeg kan ikke tilføje nye men godt slette de 2 der var der oprindeligt. Jeg kan heller ikke slette denne playliste. Den fremgår dog af forsiden Musik hvilke den anden ikke gjorde...Ingen hvordan bliver det hele løst så det fungere. ???

Jeg kan vi min mobil app se de begge fremgår. Den playliste der hedder lorte test hvor jeg har slettet de 2 sange, ja på mobilen fremgår de begge stadigvæk der....? Hvorfor er de ikke væk når de nu er slettet ?

Mvh

Andreas

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$