TDC Play siger 'Ukendt telefonmodel'

På min nye Ericsson F100i (også kaldet Jalou på nogle sider), får jeg følgende besked når jeg forsøger at anvende TDC Play: Ukendt telefonmodel. Vi kan desværre ikke tilbyde download af musiknumre til din mobiltelefon... osv.

Der er desuden angivet en user-agent: SonyEricssonF100i/R1HA Browser/NetFront/3.4 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 JavaPlatform/JP-8.4.5 - [SonyEricssonF100i].

Kender nogen en anden måde at få Play til at virke på denne tlf? - har hørt rygter om noget smart overførsel af Play-filer fra PC'en til mobil, som så skulle virke da den har TDC simkort...?

På forhånd mange tak.

Lisa H

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Lisa_H

grunden til at du får den fejlmeddelse er at din telefon ikke er undrestøttet af Play,

du kan her se hvilke Sony ericsson telefoner der er understøttet.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25952&type=help

Hej Mikkel,

tak, det har jeg også kunnet læse mig til. Men jeg kan desværre ikke lige bytte min nye tlf til en anden. Så spørgsmålet er, om der skulle findes en alternativ løsning?

Mvh. Lisa H

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej, desvære er der ikke en anden løsning. som du har fundet udaf sender din telefon oplysninger om hvilken det er, og når så telefonen ikke står på listen over telefoner, er der desvære ikke andet at gøre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)