TDC play se tv på ipad virker ikke

Når jeg vil se live tv på min ipad får jeg denne besked: kan ikke afspille. Du har i øjeblikket for mange enheder som forsøger at tilgå denne tjeneste. Jeg kan uden problemer høre musik og se film. Jeg kan se live tv fra min iPhone uden problemer. Nogen der kan hjælpe?

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej rumlede
Hele tv-delen og film er blevet meget langsomt efter den nye opdat. Og i nogen tilfælde virker det slet ikke! Men musik delen virker ok,her hos mig!
Når jeg vil se TDC Play TV via Apple tv, har TDC åbenbart et problem med billedet idet tv billedet står lodret når det går over på TV skærmen, uanset hvor meget jeg drejer min iPad Air rundt. HVorfor kan TDC ikke lave tingene ordentlig? Når jeg ser TDC TV på min iPad får jeg også at vide der ikke er nogen forbindelse selv om udsendelsen kører på skærmen, hold nu op hvor er det irriterende med alle de små fejl hele tiden.

Har selv lige fået TDC...... Og ja hold da K..... Det er træls kun halvdelen af det de lover virker :-( tro ikke jeg holder lang tid hos dem
Min tdc plat tv og film virker ikke hvorfor gør den ikke det
Hej Knak
Du har skrevet i en tråd fra juli måned og din fejl har højst sansynlig ikke varet fra denne tråd blev oprettet. Det er altid en god ide at skrive i en ny tråd eller i hvertfald i en nyere tråd.

Jeg kan oplyse at der er fejl hos nogle kunder på selvbetjening og webmail og højst sansynlig også på Play, da der er flere der har skrevet i nyere tråde. Der er ingen tidshorisont så vidt jeg ved.

Kan jeg få trådopretter til at markere denne tråd for løst?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)