TDC Play Profilnavn*???

Jeg skulle oprette en playlist til min slægtning.

Selvom jeg er logget ind skal jeg vælge et profilnavn.

Feltet er markeret med en stjerne, men alligevel er der ingen info boks.

Jeg søger løs og ren frustration kalder jeg det noget beskidt.

Bummmm nu er det min slægtnings brugernavn i TDC play ret ubehageligt [i]

Hvordan skifter jeg dette?

Kan nogle fra TDC skifte det eller nulstille det?

Forslaget ville være at gå oprettelses procedyren igennem mens der sidder et 10 årig barn foran computeren.

Så finder man fejl eller ihvertfald manglende beskrivelser [i]

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv dette - gå ind på https://selfcare.tdc.dk/min/ -> Gå så i højre spalte, under "Brugernavn og password", og tryk rediger ud for dit brugernavn. Så kan der angives nyt brugernavn, som også er gældende på TDC play, men selvfølgelig også din bruger her på siden, da det er én og samme bruger du logger ind med.

Forsøgte at skifte til det nuværende brugernavn også tilføje 1

Så skifte tilbage til det gamle igen.

Det hjalp ikke, nu er det gamle brugernavn bare optaget og jeg kan ikke skifte tilbage.

Jeg har fjernet email adresse fra indlæg efter ønske fra brugeren.
/Patrick, forum adm.

Hej

Kunne du bruge mit svar i dit første spørgsmål? Dette

og lige et til spørgsmål. Da dette er et offentlig forum hvor alle kan se alt, undrer det mig at du sætter din mailadresse?

Ja, jeg vil tro at TDC kan skifte eller nulstille det, når nu ikke det hjælper selv at rette det.

Tak for du bemærkede det, troede ikke den tog det hyperlink med ind.

Kan desvære ikke rette i indlæget Trist humørikon

Du må meget gerne redigere i det hvis du har rettighedder til det Blinkende humørikon

Har besvaret det sidste indlæg, desvære troede jeg ikke på tdc ville ændre på de indstillinger så det var blot et frustrete opråb.

Men kanon at du forsøgte at afhjælpe problemet, selvom det jo blot er en mindre ændring der ikke bibeholder alle mails og at man derfor er manglende backup på en mail der skal kunne rumme 1 gb eller what ever det nu er hos TDC.

Nej jeg kan ikke rette det, men det kan moderatoerne. PM til Patrick

Tak for dine svar. Det er altid rart for andre brugere, der læser trådene, at læse om trådopretterens problem er løst eller ikke. Blinkende humørikon

Så det eneste jeg kan gøre nu er at ringe til TDC for at ændre mit brugernavn Meget glad humørikon ?

"Find på nyt brugernavn"

https://selfcare.tdc.dk/min/profil/brugernavn/ Trist humørikon

Super nedern at brugernavnet er låst selvom det var mit Trist humørikon

hmmm - Hvis der er registreret for mange brugernavne(TDC-login) kan der på senere tidspunkter gå ged i det, hvis der tilkøbes andre abonementer, (Skriver dette af bitter erfaring)  Omvendt hvis du bruger det nye brugernavn nu, til at logge på forum, bør du også kun kunne bruge det til web-tv og play, og så burde det være i orden.

Prøv at lokke på med det brugernavn, som du fik skrevet ved en fejl. Hvis du kan lokke på med det navn, skal du ringe til TDC. Hvis ikke det virker, betyder det bare, at navnet har været brugt og at det ikke kan bruges af dig eller andre TDC-kunder.,

Lige en lille oplysning: Din pc kan jo huske de brugernavne du skriver på deverse websider, hvis du altså har bedt pc'en om at huske dem. Hvis du evt. også vil have slettet brugernavnet fra di pc, skal du  i menu linien øverst klikke på funktioner - Slet browserdata. På vinduet skal der være markering ud for øverste mulighed: Bevar data om favoritswebsteder. og formulardata. Vigtig: Det er ALLE formulardata der forsvinder.

Problemet er jo blot at brugernavnet er sindsyg ulogisk.

Så vil gerne have det logiske igen.

Skrev til supporten, nu ser vi hvad de siger.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)