TDC Play - playlister

Er det bare mig eller kan man kun have 50 sange på hver enkelt playliste man opretter?

Hvorfor er der den yderst irreterende begrænsning??

Jeg gjorde ofte brug af playlister med langt flere numre på, altså før jeg skiftede over til Play..

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nordentoft

Det er korrekt, at det på nuværende tidspunkt ikke er muligt, at lave playlister på mere end 50 numre.

Dette skyldes systemmæssige begrænsninger, og jeg tør ikke på nuværende tidspunkt sige, om det vil blive ændret.

Vh.

Rasmus - TDC

Det er temmelig frustrerende og betyder bl.a., at jeg ikke kan afspille visse opsamlingsalbum fra TDC Play, fx Various Dance Chart winter/spring 2011, der indeholder i alt 54 numre. Da jeg i øvrigt er MAC bruger, så kan jeg heller ikke downloade og afspille opsamlings albummet fra TDC Play, fordi det kun er tilgængeligt i DRM beskyttet WMA format.

Play er ellers et udemærket koncept, men ødelagt af komplet latterlige begrænsninger - fx antallet af sange i playlister - ligesom brugervenligheden (eller mangel på samme) også stinker på TDC Play, sammenlignet med andre tilsvarende services (fx WIMP, Grooveshark og Songza). Sidst men ikke mindst, så begriber jeg simpelthen ikke, at TDC ikke gør mere ud af at få en bedre løsning til MAC folket - herunder en løsning til download og afspilning af musik på MAC OS, og en løsning til iPhone/iPad iOS.

Hvem i al verden kan bruge "playlister" til noget fornuftigt med en begrænsning på 50 numre? Gad vide hvad udviklerne tænkte på - og uanset hvad burde det jo være forholdsvis nemt at ændre!

/Sobol

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

hey Sobol

tak for dine betragtninger. Der er en del historiske begrænsninger, men jeg vil ikke afvise at vi vil se på playlister på 100 items. Så vi går fra 3 timers musik til 6 timer.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)