TDC Play på X10 mini Pro

Hej [i]

Har et lille problem med TDC Play på min Xperia x10 mini pro, synes det køre MEGET ustabilt og har ikke virket de sidste mange gange jeg har forsøgt.

Den loader den første side helt fint, men lige så snart jeg trykker ind på TDC PLay Listen eller et nummer går siden helt amok og bliver stort set aldrig loadet ordenligt, så den virker ikke rigtig.

Andre der har oplevet dette og evt fundet en løsning?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, der er flere der har problemet, håber lidt at det bliver løst efter den opdatering vi venter på.

Hej Glad humørikon

Ja det må vi da håbe, for det virker for at være ærlig SLET ikke ved mig, og det da lidt træls.

Jamen TDC PLAY er efter min mening totalt ubrugelig på smartphones.

Har en Galaxy S og det funker bare ikke!

Linket "send til mobil" for et helt album har jeg aldrig fået til at virke.

Møjsommeligt downloader man så et album nummer for nummer.

Efter den anden afspilning af albummet får jeg meddelelsen: "filformatet ukendt" !!!!!

Dette gælder for alt hvad jeg har downloadet hidtil!

Og nu gider jeg slet ikke mere.

Men man fyrer da nogle fede megabytes af til TDC på den konto!

TDC svarer altid med en af disse  automatpiloter slået til: 1. "Vi venter på en opdatering"

2. "Samsung har ikke frigivet endnu"

Konklusion fra TDC: Det er IKKE vores skyld!

Sjovt nok har alle konkurrenterne fået opdateringer forlængst.

Det er sgu da mærkeligt at markedets suverænt største spiller er den der er længst bagud, HELE TIDEN!

TDC, vores bekendtskab udi mobiltelefoni er færdigt når mine resterende 5 måneders slavebinding er overstået.

Medmindre selvfølgelig at I opper jer gevaldigt!

Er i forvejen en tilfreds Home Trio kunde og ville ønske at vi i familien kunne samle allle vores abonnementer vedr. medier hos een kvalitetsudbyder.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu er samsung heller ikke kendt for at skrie sig at deres produkter virker

Der har både været noget med en 2.2 opdatering som blev trukket tilbage forde at den ikke virked.

og mange fejl i deres andre systemer så jeg tror du skal sende den vidre til samsung, eller måske skrive et indlæg om du kan få hjælp du kan jo kalde det "samsung virker ikke med play" den har tråd er jo lavet til SE X10 mini pro.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)