TDC play på Windows phone FEJL

Hej TDC folk og alle andre 

Jeg har bestemt mig for at jeg vil prøve TDC play, så jeg altid har musik ved hånden, jeg har så fået det aktiveret inde på min profil og hentet appen på min mobil (Nokia Lumia 900(Windows phone)) jeg skal så acceptere nogle betingelser, og det gør jeg så, så vil den have mit mobil nummer så den kan blive registreret, jeg indtaster så mit mobil nummer og modtager en kode som jeg skal skrive ind på den næste side, hvor efter den starter forfra når jeg har indtastet koden, jeg når lige at få et lille glimt af hvad der skulle have været kommet, men den går tilbage til betingelser at jeg skal acceptere dem igen, og hele smøren igen [i] Har prøvet 8-9 gange nu over længere periode for hvis den ikke var oprettet endnu, men tror ikke dette er problemet, håber i kan hjælpe mig til at få adgang til alle de gode sange [i]

/Lobbe

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lobbe,

Jeg har fået anskaffet mig en billig Windows Phone for at udvide min horisont lidt, og jeg oplever samme problem.

For fejlmelding på TDC Play, kan du se mere her:
/t5/TDC-Play/Oplever-du-fejl-p%C3%A5-TDC-Play/m-p/112646
Okay så jeg bliver nødt til at vente med at kunne bruge TDC play, for fandt ikke noget nyttig information inde på linket 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal ulejlige dig med at sende en mail som der står på linket.. Men det ville da have været godt man ikke skulle teste softwaren

BH81 skrev:
 Men det ville da have været godt man ikke skulle teste softwaren

Du har bestemt ret i at det ikke burde være nødvendigt at teste softwaren.

Men når nu der er de problemer, kan det jo være, at problemerne hurtigere vil blive løst, hvis der er frustrerede brugere, der vil ofle lidt tid på at udfylde det skema.. Hvem ved - det kan måske betyde at TDC Play hurtigere kommer til at fungere optimalt.  Og det kan vel kun være til alles bedste. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)