TDC Play på Windows Phone 7 telefoner?

Sidder med min super lækre Samsung Omnia 7 og er netop kommet ud af min bindingsperiode hos andet selskab. Jeg smed mit tdc simkort i, tøffede ind på tdc play for at få fat i min musik, men får så at vide at dcf formatet ikke understøttes af enheden.

Nogle planer om dette? Nokia kommer jo med Windows Phone 7 telefoner i 2012? Vil med glæde demoe det [i]

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Asser

Velkommen til. DCF understøttes generelt. Hvordan har du hentet musikken ned? Umiddelbart er Omnia 7 ikke understøttet på wapportalen, men du bør kunne overføre musk via fast track hvor du downloader musik via pc og overfører til mobil.

Og jo we love mobiles... vi er blot pålagt at understøtte de modeller der er i TDC sortiment. Populært sagt de mobiler der er på tdc.dk/musikmobil

DBH

C

Hmm... jeres wysiwyg kan ikke lide IE9 åbenbart Humørikon frustreret

Windows Phone 7 understøtter kun disse audio formater (pt.)

• .wma
  • .wmv
  • .mp3
  • .jpg
  • .mp4
  • .m4v
  • .m4a
  • .m4b
  • .mov
Så tror ikke fasttrack virker, men har ikke prøvet det efter. Trist humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Så mine kære Windows phone (Mango) venner, nu er TDC Play kommet til vores elskede styre system. :-D

Her er en lille anmeldelse af app'et

http://dschool.dk/2012/01/tdc-play-windows-phone-7-er-kommet/

Der er også forklaring til hvordan man finder det, hvis ens markedplace ikke lige kan finde det.

Har set den, Top dollar... næsten...

ville nu være lækkert hvis den også kunne afspille det musik man havde i forvejen. Så man ikke skal skifte frem og tilbage (for numre som TDC mangler)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)