tdc play på usb stick til ghettoblaster????

Hej, vil bare høre, inden jeg begiver mig ud i at købe ghettoblaster med usb indgang og usb stick til mine unger, om det er muligt at lægge de gratis sange fra tdc play overpå et usb stick og putte den i en ghetto blaster eller om licenser eller andet gør det ikke kan lade sig gøre??

Hilsen den TOTALT uvidende indenfor elektronikverdenen :-(

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil istedet for anbefale at du køber en netværks radio.

http://privat.tdc.dk/publish.php?id=24090 som den her, det er godtnok ikke den bedste lyd i værden, men til børneværlset og køknet er den fin.

Jeg tror desvære heller ikke der er nogle gettoblastere på market der understøtter play.

Tak for svar, men hvordan fungerer den så, er det med usb eller skal man have selve computeren med op på børneværelse til denne radio?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

der er 2 måder hvor det kan virke.

den jeg synes er den beste og smarteste, er hvis du har en nas(ex. TDC Homedisk) så kan du bare hente musik og ligger det der over, så kan det findes på netværks radioen.

den anden er at du på din computer opsetter en mediaerver, har du vindows vista skal du hente bare hente Windows Media Player 12, for at gøre det, på windows 7 har du allerede Windows Media Player 12 så der kan du bare oprette en media server.

det du skal huske når du vælger hvilken netværks radio at den kan afspille og håndtere Microsoft DRM licenser de så kaldte WMA DRM.

ellers skal du huske de gode gamle regler om at man skal tage noget at sin egen musik med, så du kan høre om den spiller godt med den musik som du kan lig.

og lige et sidste godt råd, sig til sælger at den skal kunne spille musik fra TDC Play,

wauw, tak for det meget uddybende svar, godt at der findes nogen til at hjælpe analfabeter i elektronikverdenen :-) Jeg vil finde mig en tdc butik og købe en radio der og få dem til at sikre mig at det er det rigtige jeg køber :-)

Omdømme 3

Hej,

Rigtig god ide at gå i TDC butik,

men ellers så pleger de at have rimligt styr på hvad du kan bruge i fona eller hifi klubben, så der kan du også gå ind hvis du ikke kan finde den du vil have i TDC butik.

også held og lykke, og du er altid vilkemmen til at skrive på forum igen hvis der skulle være andet du skulle have brugfor.

Samme firma som sælger DAB radioen med WIFI, har også en DAB Adapter med WIFI.

Med sådan en kan du tilgå de beskyttede filer fra TDCPLAY via trådløst nætværk på alle typer musikanlæg, herunder også en evt. ghettoblaster.

Søg på "IRC DAB ADAPTER ADP 1217 WIFI" og top result er hvad fona tager for sådan en.

Men som allerede sagt, husk du skal have dine musik filer på en harddisk der er sat til dit nætværk (NAS) ellers skal du have den computer med musikken på, stående tændt for at det virker.

Har forresten fået fortalt at TDC arb. på mulighenden for at tilgå TDCPLAY direkte fra HOMEBOXen der følger med deres homeduo/trio produkter.  Hvis du allerede har dette og børnede har en tvboks på deres værelse, var det også en mulighed.  Dog skal der bare ventes til det virker. Det er denne løsning jeg har valgt at vente på.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)