tdc play på tv

Jeg kan bruge play musik, men fremviseren vil ikke afspille tv streaming. Er der specielle ting på min pc (windows 8 ) der skal sættes op ??  Har tdc ikke et program der kan fejlfinde min pc online og gennemse for korrekte indstillinger ?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej brains

Det er vigtigt, at du har installeret det plugin, som du bliver bedt om, første gang du forsøger at se web-tv. Det kan du læse mere om her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=33124

/Stefan

Hej Stefan.

Tak for dit svar. Jeg har installeret korrekt og genstartet, afinstalleret igen da det ikke fungerede for derefter at installere igen. Stadig samme problem, derfor tror jeg det er min pc der ellers er helt ny, og alle andre programmer virker fint, så det er en gåde for mig.

Hej.

Hvis Windows 8 kører på en 64bit computer og du bruger Internet Explorer 11 kan der være en indstilling, der skal ændres. I Internet Explorer klikkes på "Værktøjer" (tandhjulet), derefter på "Internetindstillinger", så på fanen "Avanceret", og find punktet "Aktivér udvidet beskyttelsestilstand" (et stykke nede på listen under Sikkerhed). Punktet må IKKE være aktiveret. Hvis det er aktiveret kører Internet Explorer i 64bit-tilstand hvis det er en 64bit computer, og så er ViewRight Web (den tilføjelse, der afspiller TDC WebTV) ikke kompatibel og virker ikke.

Bemærk at efter installation af ViewRight starter TDC WebTV ikke, i stedet for kommer en gul linie nederst hvor man skal give tilladelse til at ViewRight må køre. Når der er givet tilladelse, skal man prøve igen, og hvis der ikke er andet galt skulle TDC WebTV virke.

Bemærk at man i Windows 8 kun kan bruge skrivebordsversionen af Internet Explorer. Den version, der startes via den store flise på startskærmen tillader ikke tilføjelsesprogrammer, og dermed kan ViewRight ikke installeres. 

Hvis man har installeret ViewRight fra YouSee for at bruge YouSee Play, kan man ikke derefter se WebTV fra TDC Play.

TDC's hjælpetekst om installation af ViewRight er forældet og beskriver gamle versioner af Internet Explorer. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)