tdc play på tv

hej

når jeg har lavet en liste eller bare hører musik over tdc play via mit tv, lyden har jeg over mit anlæg.

men hvis jeg så vælger at slukke mit tv uden at gøre noget ved boxen, går der små 2 sekunder stopper musikken og lyden er over på alm tv feks tv2. det burde det da ikke vel ????

vil bare hest ikke have mit tv står tændt i flere timer med tdc play på skærmen (plasma tv)

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Desværre stopper boksen med at streame billede til dit fjernsyn når du slukker det. Så kan boksen "føle" at den ingen nytte har længere og vælger derfor at slukke. Dette er grunden til at lyden forsvinder. 

Hvis man kan kalde det en strømspare funktion, foruden at det modvirker anden form for sparening, når du vælger at slukke dit tv.

Det er til folk som glemmer at slukke for digital modtageren men slukker for deres tv...

Kan godt se din ide ville være smart.

boxen slukker skam ikke.. den slår bare over på alm tv,og den lyd kommer da fint igennnem.. men play kan ikke

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

hmm, så må det sikkert være noget under udvikling.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)