TDC Play på Sonos eller Squeezebox

Hej

Ved godt at dette har været oppe og vende i andre tråde, men efter at spotify er kommet til landet, og det er fuldt ud integreret med de mest almindelige streaming afspillere, er det for mig ikke længere et ønske, men et krav at TDC play uderstøtter disse afspillere nu!.

Jeg har længe været træt af at jeg skal være bundet af at bruge en PC som afspiller, selv om den er forbundet med anlæget derhjemme for at få ordenlig lyd. Det er bøvlet, mangel på fjernbetjening osv. Jeg har en NAS til at streame min MP3 musik og det kan jeg så høre overalt, men jeg er nødt til at hold PLAY musiken udenfor da det kun kan afspilles på en Windows PC.

Den primære grund til at jeg valgte  TDC som internet udbyder, var TDC play, som jeg synes var godt nok til at jeg gerne vil betale lidt ekstra for abonomentet, for derved at kune få masser af musik.

Fordelen er nu væk, da TDC Play er håbløst bagud på dette punkt......

Jeg ser ingen grund til at bruge kr. 99 på spotify (får endelig at kunne få musik ondemand) og også betale lidt mere i abonoment pris hos TDC.

Min konklusion på dette problenm er jo selvsagt at jeg opsiger mit abonoment hos TDC, køber et billigere + et Spotify abonoment

Hvad jeg ønsker af svar på denne tråd er:

Hvornår understøtter TDC play dette?

Ikke en sludder for en sladder om at vi arbejder/kigger på det og andet uden-oms snak. Det er handling nu eller farvel til TDC.

Venlig Hilsen

Jens Lund

1 Kommentar

Hej

Det er meget tæt på hvad jeg selv ville have skrevet! Jeg har også en NAS med al min musik, og at jeg ikke kan afspille TDC play via min NAS, betyder bare at TDC Play er værdiløs for mig.

Nu må TDC komme på banen - ellers må vi vælge en anden leverandør...

Mvh

Michael

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)