Svar

TDC Play på Sonos??

Kære TDC - hvornår er I klar med TDC Play til Sonos?

I kan ikke kalde det streaming, hvis det ikke virker med de mest udbredte afspillere...

Mvh

Carsten

icon

Bedste svar af Martin12 26 juni 2013, 10:24

Kære alle,

Vi sætter rigtig stor pris på alt den gode, konstruktive feedback vi har fået til TDC Play. Et af de største ønsker fra jeres side har været at kunne benytte TDC Play på jeres SONOS-anlæg. Det har vi taget til os og arbejdet ihærdigt på, og...

...fra i eftermiddag klokken 16.00 (sådan cirka) kan I tilgå TDC Play i SONOS labs Glad humørikon

Hvis du allerede har adgang til TDC Play og ejer et SONOS-musiksystem skal du gøre følgende:

Åben SONOS app’en (på pc, smartphone eller tablet), vælg et rum du ønsker at afspille i, vælg 'Musik' herefter 'Mere musik' og til sidst ’SONOS Labs’. Så skal du blot finde TDC Play på listen over tjenester og logge på med dit TDC Login.

God lyttelyst!

Ps. Vi har en hjælpeartikel klar, hvis du løber ind i udfordringer med SONOS labs og din adgang til TDC Play.

Se original

45 Kommentarer

Hej Carsten

Tak for dit indlæg :-)

Vil henvise dig til denne tråd: http://go.tdc.dk/ovjsn. Der kan man skrive om sine ønsker til TDC play.

Mvh Jens

TDC

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints EivindG har modtaget fra andre medlemmer.

Manden spørger hvornår der kommer mulighed for at streame fra TDC Play i Sonos. Og du henviser ham til en tråd, hvor der er en række andre der har stillet samme spørgsmål...

Måske I kunne overveje at besvare spørgsmålet i stedet?

Der er fire muligheder:

1. Vi ved det ikke.

2. Vi overvejer det / arbejder på det, og regner med at være klar i "måned/år".

3. Vi overvejer det / arbejder på det, men ved ikke hvornår vi er klar.

4. Vi har overvejet det og besluttet at vi ikke vil gøre det.

Vi er mange der betaler omkring kr. 1.000 om måneden for den store ære det er at have HomeTrio fra TDC. Er det for meget at forlange et svar på ovenstående spørgsmål?

Jeg vil gerne tilslutte mig koret, der beder TDC om et svar.

Hvor svært kan det være at svare - nu har I endda fået præsenteret 4 fine svarmuligheder:

Så kære TDC - er svaret 1,2,3 eller 4 ?

mvh

Thomas

Kære TDC-Jens

Den tråd som du henviser mig til, er jo lukket for mange måneder siden.

Hvorfor er det at TDC ikke bare kan melde rent ud om, hvornår TDC Play understøttes på Sonos?

Mvh

Carsten

Noget nyt om samspil mellem Sonos og TDC Play?
Jeg er ny bruger af det her og det er absolut nødvendigt. Ellers vil jeg hellere kunne fravælge play og få en rabat på betalingen
Status på TDC Play kompatibilitet med Sonos (har TDC mobilabonnement)???

Ole

hejsa. jeg ved det virker med en mobil der bruger sonos dock. derfra kan der streames. Desværre er lyden ikke så god som på streaming fra ADSL.

hilsen Jan

Men det er jo kun en sekundær løsning. Jeg ønsker en rigtig mulighed for at bruge Sonos.

Ja, netop - det er vi mange, der ønsker..

ThomasGNiels skrev:
Men det er jo kun en sekundær løsning. Jeg ønsker en rigtig mulighed for at bruge Sonos.

Ja det var også kun svar på om et mobil abo kunne bruges.

Jan

Når nu både Spotify og Wimp understøttes på Sonos, burde det også være muligt med Play. Ellers er der jo ikke andet for end at skifte til en af de andre tjenester i stedet for Play.

Telia har Spotify med i deres services, så det var jo en mulighed.

Har selv kørt med Wimp på Sonos, og det fungere ganske fantastisk.

Er der sket noget nyt her?

Enig med alle i denne tråd - kom nu TDC. SONOS er playeren!

- hvornår kan vi streame til den?

Jeg kan selvfølgelig bare droppe TDC køre StofaNet, få højere hstighed,

til en billigere pris - og så købe Spotify for pengene!

Men jeg ville lige give TDC en chance for at vågne op ;O)

Jeg tror ganske enkelt ikke TDC læser, hvad der sker på deres forum.

Men på forum-forsiden står også: 

VelkommenTDC Forum er stedet, hvor TDC's kunder hjælper hinanden med at få det bedste ud af TDC's produkter og services.

Det er altså bruger til bruger kommunikation - og ikke bruger til TDC kommunkation.

mvh

tpso

Jeg tror heller ikke, at de læser det...

Jeg har haft ringet til TDC på 80 80 80 80 og bedt om at få en person i tale, som kunne forholde sig til sagen,  en produktchef eller hvad ved jeg, men det kunne ikke lade sig gøre - så jeg ved ikke, hvorddan vi kommer videre - læserbreve i berlingske måske...

Ole

Hej Alle i denne tråd.

Det er helt rigtig som en af jer har fundet ud af. Det er et Kunde til kundeforum.

Da jeg ikke har den ringelse anelse om hvad det er i efterlyser, men da  i  er godt trætte af at vente på et svar, vil jeg prøve at råbe lidt højt i denne tråd. Måske høres det af TDC.

Jeg syns iøvrigt også det er en fin liste der er lavet længere oppe i denne tråd. Blinkende humørikon

1000 kr. for noget man ikke får Gal humørikon Det er mange penge i min verden. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

@Maja

SONOS er et seperat musikanlæg som du kan købe i HIFI-klubben (altså ikke en TDC butik) Så kunden er ikke blevet snydt for brug af produktet - det er blot ikke muligt at bruge denne specifikke afspiller. Endnu.

DBH

C

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints EivindG har modtaget fra andre medlemmer.

Chriz skrev:@Maja

SONOS er et seperat musikanlæg som du kan købe i HIFI-klubben (altså ikke en TDC butik) Så kunden er ikke blevet snydt for brug af produktet - det er blot ikke muligt at bruge denne specifikke afspiller. Endnu.

DBH

C

Finurligt, Chriz!

Jeg vælger at glæde mig over, at TDC ved brug af ordet "Endnu", for første gang antyder, at der måske arbejdes på, at TDC Play en gang kan anvendes på Sonos!!!

Så mangler vi bare en angivelse af tidshorisont! :-)

mvh

E

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Ejvind

Jeps - det er en klassisk formulering. Jeg kan ikke afsløre konkrete udviklingsplaner - blot konstatere at modvinden på bl.a. forum er med til at farve de beslutninger der bliver taget. Så bliv med det.

De bedste regnvejrshilsner

C

well, kan i ikke åbne et api så jeres kunder kan kode det for jer? Glad humørikon

kom nu TDC - er der noget nyt i denne sag???

Mvh, Thomas

Der er intet nyt vi kan dele med jer på nuværende tidspunkt, desværre. 

Men jeg tænkte I fortjener at vi lige vifter med flaget og fortæller at vi ikke har glemt denne tråd, og at Sonos ikke er afklaret. Endnu.

Når TDC ikke kan dele informationer om hvornår TDC Play understøtter Sonos er det fordi de ikke har planer om det indenfor de næste 12-18 måneder. 

Godt jeg har valget at bruge Spotify istedet for TDC Play, brugervenligheden er bedre og jeg kan bruge Sonos...

Ja det er pinligt at nu både WiMp og Spotify kan bruges på sonos men ikke Play... venter spændt !!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)