Svar

TDC Play på Samsung Galaxy Note 8

• Deltager
  • 2 kommentarer
Kan godt logge ind, men får følgende besked, selvom jeg lige har geninstalleret appen:

Der er i øjeblikket problemer med at afspille musik,

Det kan skyldes problemer med din netværksforbindelse. Prøv venligst igen senere...

Tabletten er fra den 24 juni 2013, og det har aldrig virket, og tro mig jeg har forsøgt mange gande. Virker fint på min ipod touch og pc. Alt andet virker på tabletten, så netforbindelsen er i orden.

Mvh. Ole M. 

icon

Bedste svar af Olem 20 juni 2014, 18:03

Hurra!

Den nye TDC Play virker nu på Samsung Galaxy note 8.

Olem

Se original

7 Kommentarer

Jeg kan fint genkende dit problem.

Jeg får konsekvent samme fejlmeddelse, når jeg forsøger at lytte til TDC Play med min Acer iconia tablet, men på samme trædløse netværk virker TDC Play perfekt med ungernes IPad og min Windows-baserede PC.

Jeg er efterhånden ret overbevist om at problemet ligger i TDC´s app til Android.

Vi kan da håbe TDC kigger med her, så problemet kan blive løst.

Mvh. Ole.

Me2, exact samme besked på Galaxy Tab 2.

Tror det er app'en der slet ikke virker på android.

Har prøvet at skrive og ringe til TDC ... ingen respons whatsoever. De vil simpelhen ikke svare på det her, ikke engang give et estimat for hvornår vi får hvad vi betaler for.

Kan tilføje, at det virker (OK man kan diskutere om det virker godt, men det spiller da) på alle vores windows pc'er, Linux boxe, TV'er.

App'en kan osse vise TV og spille radio (men hvem gider det? det er der sgu da bedre tools til) på min Galaxly tab, men ikke musik fra TDC Play. Og det er musiken jeg vil have, ikke de andre ting.

Den spiller glimrende musik som hentes andre steder fra, osse gennem TDC Play app'en, men altså ikke det musik, en egentlig skulle bruges til

Jeg havde også en mistanke om at app'en der slet ikke virker på android, men har nu prøvet at installere den på min ælgamle HTC Legend og der virker den fint. Som jeg skrev tidligere er det endnu ikke lykkedes at få TCD Play til at virke med min Acer iconia tablet, som også er Android baseret. Jeg kan lige som du godt hører radio og se TV via app'en, men Play giver konsekvent fejlmeddelsen:

Der er i øjeblikket problemer med at afspille musik, Det kan skyldes problemer med din netværksforbindelse. Prøv venligst igen senere...

Via samme netværksforbindelse kan jeg fint afspille Play fra alle mine andre enheder, dvs. Windows PC, IPad og HTC telefon, kun min Acer iconia tablet virker ikke.

Jeg har samme problem med mine 2 stk. Acer ionica tablets. Dirker fint på diverse øvrige platforme såsom iPad, iPhone, Samsung S3, windows pc......Er der virkelig ikke en løsning til en Acer tablet ??
Kom så TDC det er sgu for dårligt i ikke har løst dette problem så man kan få hvad man betaler for.

Så besværligt kan det ikke være at få styr på.

På min Denver TAD-10023 tablet er det nøjagtig det samme problem når man vil afspille musik som skrevet her i indlæget.

Hurra!

Den nye TDC Play virker nu på Samsung Galaxy note 8.

Olem

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P