TDC play på Samsung Galaxy II, via TDC bredbånd wifi.

Jeg har en Samsung Galaxy, og har fået tdc play til at fungere på min comp., men jeg kan ikke afspille på min tlf. ej heller selv om den er forbundet over tdc med wifi, og tlf. play er oprettet og logget ind med samme kode som jeg benytter på comp.

Jeg får blot beskeden at mit abonnement ikke giver adgang til denne service.

Og når jeg så engang for det til at virke, kan jeg så flytte nogle af numrene til offline på tlf.?

Er det korrekt forstået at der i vores home duo basic medfølger 10 gratis downloads pr. mdr.?

4 Kommentarer

Jeg har samme problem! Kundeservice og TDC butikken ved ikke hvem af dem der kan/vil hjælpe mig.... Fik du nogen løsning på dit problem med mobil tv? 

Jeg tror du skal slå dit trådløse fra - prøv det og se om du så ikke kan komme på play

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Man kan kun bruge TDC Play på mobiltelefoner, hvis man har et TDC mobilabonnement, og det gøres igennem Mit TDC app'en.

Du kan downloade alle de sange du vil fra Play, men du har ikke fulde rettigheder over sangene. Dette betyder at man ikke kan lægge dem over på sin MP3 afspiller, eller lignende enheder.

Det med at man kunne downloade 10 sange om ugen med fulde rettigheder, hed Play10, og er ikke længere et produkt vi tilbyder.

For at downloade musik med fulde rettigheder, skal du købe det igennem TDC Musik.

Hilsen Alex

Hej Alex

Jeg kan spille play på pc og mobil, men ikke på mit tv. Jeg har købt et samsung tv, der kan gå på nettet. Jeg har fundet tdc play og går ind på mine playlister, når jeg klikker på afspil playlisten, så sker der intet - ved du hvorfor?

Et problem jeg har på min mobil:

når jeg afspiller min playliste, så stópper den pludselig og så skal jeg starte den igen - ved du hvorfor?

Hilsen Karin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P