tdc play på pc.

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg kan downloade musikken til min pc. Filerne ligger dog spredt over det hele. Spørgsmål er: Hvordan får jeg mine downloads i en mappe, uden at jeg skal lede efter dem konstant? Jeg er ikke nørd, og ikke junior, så kan nogen give mig opskriften fra A-Z?? vh Matt

PS. Jeg har Windows 7 men kan ikke bruge WMP og/eller Media Center

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Matt

Der er en generel vejledning her: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20679&type=help Vi anbefaler at du har en mappe hvor du samler og udpakker musikken i.

Bemærk at der når du downloader hele playlister, hitlister eller albums kommer en .m3u fil ned. Hvis du trækker den ind i windows media player vil den afspille musikken i den rækkefølge den var på nettet.

Et andet tip er at du i windows media player under 'Aktuel afspilning' og 'Bibliotek' kan se de artister og albums som der ligger på din pc. Her kan du ændre på om den skal se på hele din pc eller blot udvalgte mapper. Under *Funktioner* - 'Indstillinger' - 'Bibliotek' - 'Overvåg mapper' kan du ændre på dette.

God fornøjelse

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)