TDC play på ny mobil ?

• ise
  • 0 kommentarer
Hej folk [i]

jeg har for nylig købt ny mobil - x10 mini pro

-MEN TDC play virker ikke. - dog virker det stadig på min gamle mobil (sony e. c510 ) og det finder jeg lidt sært.

med min nye kan jeg godt komme ind på siden men når jeg har søgt kunstner eller sang kan jeg ikke vælge noget af det der kommer frem . kan stadig klikke på "knapperne" i toppen, men ikke på kunstnernavne og sangtitler.

har set der er flere indlæg med det, var bare ikke sikker på om det var samme problem.

mvh ise.

10 Kommentarer

Hej Glad humørikon

Der er desværre for tiden problemer med TDC Play ( Især åbenbart på Xperia mobil telefonerne ) TDC er opmærksom på fejlen, og arbejder på højtryk for at få det bragt iorden Glad humørikon

Da det er en Android-tlf. du har fået, virker det bare helvede til!

Der er ikke noget der hedder fast-track! dvs. at du skal sidde på din tlf. og downloade hver enkelt nr. Læs: ingen mulighed for at downloade hele albums..."jamen, kan jeg så ikke bare downloade alle numre enkeltvis?" JO JO! men du har ikke muligheden for at scrolle igennem hele albums, for der er ikke noget der hedder ID3-tags. Dvs. at alle dine musiknumre vil tlf. aflæse som datafiler. Eks. Robyn_Hang_With_Me. Og som rosinen i pølseenden, har Android den fine feature at vise en advarselsskærm, hver gang du skal afspille et PLAY-nr., hvor der står hvor mange gange du kan afspille numret inden licensen ophører. Det gør jo så at du skal trykke OK på skærmen hver gang et nyt nr. går i gang! FANTASTISK! 

Hvis man ser bort fra TDC-PLAY+Android, syntes jeg at Android er et helt fantastisk styresystem og jeg har aldrig haft en bedre tlf. end min nuværende HTC Desire.

Held og lykke med det hele. Christian

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25952&type=help

Så negativt kan man selvfølgelig os vælge og se på det Glad humørikon - TDC har sagt de er klar over problemet og arbejder på højtryk, så skal nok blive lavet og bliver godt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Christian.

problemet er ikke Android men din HTC telefon, os med Sony Ericsson har ikke det problem du beskriver, vores problem er at TDC har på lavet om på TD Play siden og vores browser ikke kan læse siden rigtig, og det skulle gerne løses når vi får vores 2.1 opdatering.

at fast-track, ja sådan er det bare ligesom at iphone ikke kan bruge Play.

men du har ret i at Android er fantastisk, med android er der ikke noget man ikke kan, ligsom hvis det var en computer i mini format.

jeg er overhovedet ikke inde i det der android gøgl - skal jeg selv opdatere eller hvordan funkere det ?

Jeg tror sådan set at android er godt nok, men tdc er bare håbløst bagud. Jeg kan ikke installere en eneste apps. det går galt hver gang. Men måske det ikke er tdc´s skyld, måske er jeg bare for dum til at finde ud af det.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hej, mit play virker igen, efter opdateringen til 2.1.

Til valley72,

Husker jeg galt med at du har en samsung. der er mange problemer med samsung, jeg tror bare at de skal holde sig fra android, da det virker fint på stort set på alle andre telefoner, og de har jo også deres eget rigtig fine styresystem, som også køre på alle andre nye samsung prudukter.

så jeg tror hverken det er dig der er dum(kan ses på andre indlæg du har skrevet) eller TDC der er bagud, men din telefon der er i stykker og jeg vil derfor anbefale at du sender den til reperation eller muligvis får den byttet til en ny.

men hårber da du får den til at virke.

Miela dem sidste bemærkning er jeg nødt til at kommentere på, vil det sige at alt kører som smurt for dig på tdc play?

Ja det virker men det er da total ubrugelig og user uvenlig.

Skal klikke på hver eneste nummer du skal hente, ingen full album download - fail

Ingen covers download + at hver 2 ud af 3 numre er der ingen tags på dvs ukendt kunstner - fail

Siden du skal ind og søge på er skrevet til en pc med stor skærm og da håbløs på en mobil - fail

Så hvor det virker gad jeg godt vide...

Omdømme 3

Hej,

eg vil ikke sige at det er bruger vendlig, og less is more prensippet er gået helt tabt der.

Jeg kan heller ikke hente fulde album uden at skulle hente et nr af gangan, men ellers virker det ubeklaligt, inggen problemer der.

siden er helt ikke lavet til mobile enheder, og det er lidt ireterende at man skal zoome ind for at klikke på et link. hvilket jeg ikke helt kan forstå for det er virklig nemt at lave en side der passer på store og små skærme, se min http://itlime.dk , den virker godtnok ikke helt perfekt på x10 minierne di skal legges ned ellers er skærmen ikke bred nok. og det er jo bare HTML koden der skal skrives rigtig

Omdømme 3

Hej, Det er lidt pinligt, jeg referer til min egen side og så er den gået ned. og jeg her ikke tid(gider ikke) lave det før i weekenden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)