Svar

TDC play på Motorola mobil

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har lige fået en ny Motorola Motoluxe og har lagt TDC-Play og Mit-TDC på. Jeg kan søge i musikken, men afspilningen foregår i slowmotion og lyder helt tosset, hvad er der galt ? 

icon

Bedste svar af olja29 17 maj 2012, 12:41

Hej miela1 jeg tror du har fat i noget af det rigtige for efter flere forsøg er det lykkedes mig at få melodier ud af  Mit-TDC i den rigtige hastighed så det virker åbenbart nogle gange, så jeg køber den med processorhastigheden og et for lille RAM lager.

Tak for tippet

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej olja29

Det kan være fordi din mobil ikke er godkendt til TDC Play.

Se link: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=30524&type=help

Du skal også have et Mobilabonnement for at få TDC Play.

Se link: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20492&type=help#mobil

Hvis det ikke er rigtigt hvad jeg skriver, håber jeg at andre brugere kommer på banen.

hilsen Bente

Jeg har et TDC mobilabonnement og kunne godt bruge TDC-Play på min gamle telefon, så det er nok det med at telefonen ikke er godkendt der er årsagen. Bare ærgeligt når jeg lige har købt en ny lækker mobil som lige er kommet på markedet, men det skulle jeg selvfølgelig have undersøgt først. Er der mon nogle som ved om det er muligt at den bliver godkendt senere ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Undskyld jeglige blander mig.

Jeg tror ikke det har noget med om du har en telefon der er godkendt eller om du har et TDC Mobil abonnemnt, hvis du ikke havde et TDC Mobil abonnemnt, ville du ikke komme til at kunne afspille musikken.

at din telefon ikke skulle være godkendt, ved jeg ikke og om den bliver det ved jeg heller ikke, men det er heller ikke dit problem, du køre så vidt jeg husker med android, på din telefon, så om du er godkendt eller ej, er lige meget da du bruger en af De 2 Android app's det eneste det kræver for at du kan køre dem er at din telefon køre med den rigtig Android udgave.

for TDC Play App'en er det minimum 1,6, og for Mit TDC er det hvis jeg husker rigtig minimum 2,1

men det kan heller ikke være det for du kan ikke hente App's der ikke passer til din telefon, fra Google Play(Tidliger kendt som, Android Market).

lige presis, hvad der er galt ved jeg ikke, da jeg ikke sidder med din telefon og heller ikke har oplevet den fejl, men at vide hvad der ikke er galt er en god start på at finde ud hvad.

mit bedste get ville være at din telefon, ikke har nok CPU kræfter og/eller ram til at afspille musikken. en løsning på det problem kunne måske være at lukke ned for nogle af de programmer der køre i baggrunden. 

Hej miela1 jeg tror du har fat i noget af det rigtige for efter flere forsøg er det lykkedes mig at få melodier ud af  Mit-TDC i den rigtige hastighed så det virker åbenbart nogle gange, så jeg køber den med processorhastigheden og et for lille RAM lager.

Tak for tippet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P