Svar

TDC Play på mobil og PC

Hejsa. Jeg har et spørgsmål, som snadsynligvis er stillet tidligere, men jeg har ikke kunnet finde hverken det eller et svar.

Når man har TDC play til mobilen, kan man så også hente dem ind på sin PC, eller er det kun hvis man har en bredbåndsløsning fra TDC.

icon

Bedste svar af Chriz 20 april 2011, 13:45

Hey christianwb

Svaret er korrekt - dog kan du bruge et login på tdcplay.dk til at knytte dit mobilnummer til et login (fast track) og derved have mulighed for at hente mobilfiler ned til pc og overføre dem via kabel til mobilen.

DBH

C

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa, og velkommen til,

hvis du vil hente sange ned til din PC fra TDC Play er du nødt til at have en bredbåndsløsning.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey christianwb

Svaret er korrekt - dog kan du bruge et login på tdcplay.dk til at knytte dit mobilnummer til et login (fast track) og derved have mulighed for at hente mobilfiler ned til pc og overføre dem via kabel til mobilen.

DBH

C

Og Hvordan gør man så det? Det er 10 gange nemmere at downloade musik ulovligt (og billigere) end det er at holde styr på alle jeres regler og måder man må høre musik på. Så må man kun streame musik hvis man har købt det abonnoment, så må man godt hente musik på pc'en og overføre det til mobilen hvis man opretter en bruger på et forum, så må man ikke. Jeg tror jeg har 3 forskellige brugere knyttet til TDC play, og har stadig ikke fået det til at virke.. Come on... Jeg har valgt at anskaffe TDC mobil abonnoment pga den gratis lovlige musik... Jeg gør en "god" gerning for musikindustrien her... Men jeg har ikke benyttet tdc play endnu, da min telefon bliver (undskyld udtrykket) lorte langsom af at skulle streame, samt æder batteriet på et par timer.. Det er ikke funktionelt.. Lad mig nu bare downloade musik på telefonen/computeren og lad det synkronisere med hinanden - incl. playlister.. Kopier konceptet fra Itunes! Det fungerer!

Så er mit mavesår lidt mindreGlad humørikon ---->RØV!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey ZarZ

Når du har hentet musikken ned på din mobil - og for en god ordens skyld det er progressiv download = download i små bider og ikke streaming - så kan du spille den igen og igen uden at være på netværket. Det æder ikke mere batteri end din normale musikafspiller.

Synkornisering mellem playlister fungerer - blot du er opmærksom på kun have én konto på web forbundet med din mobil app.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)