TDC Play på medarbejdertelefon


Jeg har en telefon gennem mit arbejde. Jeg har ikke haft problemer med den gamle TDC Play App til iPhone, men på den nye skal der kobles et TDC login på og på det skal der så kobles abonnement på. Jeg bliver bedt om at indtaste telefonnummer plus et 9-cifret tal, som jeg ikke lige er i besiddelse af, men jeg kan så ikke forstå, at det ikke er nok med telefonnummeret. Det burde da fortælle TDC, at der er tale om en TDC-mobil.

 

Er der nogen, som har fundet ud af, hvordan man får den nye TDC-play app til at fungere uden at kende kundenummer. Jeg har fundet et EAN-nummer og det skal, men det er i hvert fald ikke det. Jeg synes, at det er blevet lidt mere vanskeligt end det var i den gamle app.

 

Mvh,

Thomas

1 Kommentar

Hej Thomas,

Mange tak for dit indlæg og du må undskylde det sene svar.

Det tog desværre lige lidt tid for mig at finde frem til løsningen på dette.

For at kunne få Mit TDC App'en til at virke på din mobiltelefon skal du følge følgende vejledning:
- Sørg for at være på det mobile netværk (ikke WIFI)
- Sikre at App'en ikke har nogen tilknytning til et tdc loging
   - Fjern evt. tilknytning via indstillinger --> Fjern tilknytning til TDC
- Opret login via App'en
   - Mit login --> Opret login

Efter at have oprettet dit login på denne måde, vil det også være muligt at benytte det login på vores hjemmeside.
På hjemmesiden har du så mulighed for at oprette og ændre dine playlister.

Jeg håber dette løser problemet?

Fortsat god dag Glad humørikon

Hilsen
Michael

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)