Tdc Play på Irc IKR1224wt

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvornår kan vi forvente at der kommer en opdatering så Play virker på ikr1224wt, jeg købte radioen udelukkende fordi der stod i Tdc´s tilbudsavis at den kunne spille Play og som  ekspedienten i Tdc butikken sagde: "Det er en rigtig god ting med Play, det bliver du glad for".

Så er spørgsmålet: Har jeg "Købt katten i sækken" eller er det bare en overtrædelse af markedsføringsloven?

dp

44 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Dap

Der er tidligere blevet svaret på denne. Tilbudsavisen har en lang produktionstid, så der kan være fejl i den. Der er test i gang for at få afsluttet denne implementering. Så om ikke alt for længe vil du se at radioens software skal opdateres og du vil kunne streame musik fra den.

DBh

C

Hi Chriz - hvad er det for problemer der forhindrer releasen af softwaren - kender godt udtrykket "om ikke alt for længe" - det kaldes jo frigivelse af TW (talkware), men som du sikkert kan forestille dig efterspørger kunderne en release af ny software. Der må da være en ajourført test- og release plan du kan fortælle lidt ud fra.

Venlig hilsen

Per

PS: Den med den lange produktionstid af tilbudsaviser som begrundelse for forsinkelse af sw-releasen var interessant og nytænkende, den har jeg ikke mødt før :-)

Omdømme 2

Hey Per

Jeg må ikke udtale mig om igangværende udvikling i et offentligt forum udover at den interne test er igang. Så snart den er frigivet, er sagen anderledes.

Der er en fin lille disclaimer i bunden af butiksavisen som netop tager højde for at verden kan ændre sig. Det er jo den første gang at et produkt er blevet forsinket. Nogensinde.

DBH

C

Hi Criz - næh det kan helt klart gøre mere skade end gavn at release en version, der ikke kører fornuftig, både med hensyn til performance og GUI - og vi er også bedre tjent med et *kvalitetsprodukt end en release, der er født for tidligt fordi den blev skamredet gennem testplanen :-)

...Meen det er da lidt forstemmende, at du og TDC her lyder ligesom Æslet i Peter Plys: Der kan gå dage, ja måske måneder eller år :-)

vh

Per

Omdømme 2

Æsel er jeg ikke blevet kaldt før. jeg tager denne hædersbevisning til mig Glad humørikon AW svar uden at være et svar: jeg har en testversion kørende i køkkenet i privaten. Så core functionaliteten er på plads og glæd jer til den kommer. Men der er nogle 'features' som der skal rettes før den kan skydes afsted.

..på den anden side er det bedre jo det godes fjende.... :-)

Ja Ja, så gik oktober også uden at man har kunnet få Tdc play til at fungere, man skrev i sidste pressemeddelelse at det ville kunne fungere inden udgangen af okt. Så ny er der sørme en ny pressemeddelelse igen, og nu er det så som de selv skriver - Det er taget fra irc´s hjemmeside hvor Tdc har lavet denne skrift.

TDC is now under final testing of the new application TDC PLAY, and we expect the release to be any time soon.

However we do ask for some patience, our expectations is that the release shall be within November.

Jeg er spændt på om der kommer en lignende når vi kommer til december - nu har jeg ventet siden august, så min tålmodighed er snart brugt.

ppe.

Helt enig med ppe.

Nu må TDC snart komme på banen med et konkret svar.

dap 

Omdømme 2

TDC sender kun pressemeddelelser ud på eget site.

Hej Chriz.

Vil det sige at det som står på Irc´s hjemmeside er for deres egen regning, det er ikke noget som i overhovedet er involveret i, det finder jeg meget mærkeligt - og nu når du så svarer på henvendelsen så har du overhovedet ikke noget som helst at sige om denne sag, kan du ikke selv forstå at vi er en del der snart er meget skuffet over Tdc.

ppe

Omdømme 2

Hey ppe.

Det er leverandøren til softwaren som har valgt at kommunikere på deres hjemmeside.  PM kan tolkes som TDC ikke er færdige, hvilket ikke er i overensstemmelse med sandheden. Det tjener ikke projektet at jeg går i detaljer her på åbent forum.

DBH

C

Ja så er det snart December, så mon "Pressemeddelelsen" bliver ændret som den er blevet de foregående måneder.:

TDC is now under final testing of the new application TDC PLAY, and we expect the release to be any time soon.

However we do ask for some patience, our expectations is that the release shall be within November.

dap

Hej Dap.

Jeg skrev til IKR igår og beklagede mig, men har intet hørt endnu, jeg syntes det er mærkeligt at de over for deres kunder overhovedet ikke giver bare lidt fra sig - det gælder også TDC, nu har vi trods alt ventet siden august, så kom nu ud af busken og fortæl lidt!!!!!

ppe

Omdømme 2

TDC er færdige med test for længe siden - som jeg skrev så afspejler pressemeddelelsen ikke hele sandheden.

God weekend

C

Hej Chriz.

Det havde ikke gjort noget at der kom en udmelding fra jer, så ved vi jo hvor vi skal sende vores frustrationer hen, altså fungerer det fra jeres side og ikke fra IKR's side, har heller ikke fået en besked fra dem, trods mail til dem.

Så nu må vi så rette vores klager direkte til dem.

Så alle mand klag til dem.

ppe. 

Så er der gået endnu et år. Et helt år uden Play på IRC'en. Det er altså 1-2 år siden, at softwaren er blevet testet, og jeg har ikke fået besked om, at projektet er kuldsejlet.

Er der nogen, der kan kaste lys over, om der nogensinde kommer Play på ICT?

Hej Junior.

Ja du har ganske ret i at nu er der gået et år, og jeg har klaget min nød til producenten af radioen, de skriver nemlig at det ville fungere ved udgangen af november 2011 . Men de er åbenbart lige så sløve som TDC de kaster bolden frem og tilbage hele tiden og beskylder hinanden for at det ikke fungerer, så det der sker her i huset er at radioen bliver skrottet til fordel for Sonos det fungerer da.

ppe

Hej igen Junior. Jeg har lige fået en mail tilbage fra Thomas Schwarts fra IKR radio, han skriver at der inden længe vil komme en udmeldelse fra dem angående TDC Play på vores ikr1224 ( skrev til dem i fredags ) så er det bare at holde øje med deres hjemmeside under nyheder. ppe.
Lyder godt senior. Jeg holder øje...
Hej

Jeg venter også stadig med længsel, da jeg i sin tid også sikrede mig at TDC PLAY var en mulighed.

Hilsen H2osco

Er der håb forude????

Har været i kontakt med Thomas Schwarts fra IKR. Han skriver at de håber at det vil ske her i slutningen af februar, man kan se på deres hjemmeside ( facebook ) at de tester og har retttet logo af tdc play så det passer med det vi ser idag, hvis det lykkes at få det igang så er det bare herligt.

Preben.

Tja bum bum - det er jo også vigtigt at TDC er med -

Hvad siger Criz - den store TDC Play projektchef og udviklingspuma - eller hans efterfølger ?

Hej.

Ja det ville være rimeligt at høre lidt fra TDC - Men der har ikke været noget siden 25.11.2011 det må da siges af være noget siden. Men de må da være indblandet i de forsøg som der bliver lavet eller hyva.

ppe

Hej.

Så har jeg fået TDC play på IKR 1224 - og det ser ud til at fungere, opdatering kom her idag ved 17.45 tiden, kan både bruge mine playlister som er oprettet og kan søge på lige de albums - eller numre jeg ønsker at høre. Så det ser rigtig godt ud.

ppe.

Hej ppe!

Det lyder godt, men der må være en eller anden form for ip-sortering, for jeg får fortsat at vide, at softwaren er up-to-date. Gjorde du noget specielt eller havde den selv hentet opdateringen?

/Søren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P