TDC play på iPhone og iPad

Jeg ejer både en iPad og en iPhone. Kan jeg ikke have TDC play på begge devices på samme tid?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, det skulle være muligt.

der er 3 måder. jeg kan få muligheden til at være der.

1: hvis du har mobil abonnement til bægge.

2: hvis du har et mobil abonnemnt til din telefon, og et "datadelings" sim kort til din ipad.

de 2 muligheder giver dig mulighed for at bruge hvær telefons mobilnr, til tdc play.

3: den jeg tror er mest relevandt for dig.

på din iphone bruger du 'TDC play'-app'en, og på Ipad'en bruger du 'Mit TDC'- app'en. først aktivere du TDC play appen med dit telefon nr til din Iphone. bag efter logger du ind på Mit TDC App'en med dit TDC logind, og aktiver Play iden med dit telefon nr til din iphone(koden du skal taste kommer på din telefon)

Tak for hjælpen. Desværre tror jeg ikke, at jeg kan bruge den metode, da min telefon er en arbejdsgiverbetalt iphone. App'en fungerer på min iPad, men jeg har ikke noget (arbejdsgiverbetalt) login til tdc. Jeg har en mailadresse til tdc, fordi jeg tidligere har haft yousee som udbyder på mail. Det har jeg ikke længere, men betaler for at have min mailadresse hos Yousee (som nu er overtaget af TDC). Jeg har forsøgt at logge på med mit login på "Mit Tdc", men det vil den ikke acceptere.

Der er nok desværre ikke noget at gøre, men endnu engang tak for forsøget Glad humørikon

Hvis du har et andet forslag, hører jeg gerne om det ...

For forståelsen skulle der egentlig stå "Jeg har en privat mailadresse til tdc..."

Hej, jeg har arbejdsgiverbetalt mobil og internetabonnement fra TDC. Jeg har forsøgt løsning 3 uden held. Play deaktiveres på app'en TDC Play på iPhone når mit TDC app på iPad aktiveres.
Ja man forstår sgu' godt at apple har succes :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)