TDC Play på Iphone 5 - springer numre over i playlister m.m.

Hej Forum,

jeg er hyppig bruger af den "gamle" TDC Play app, som fungere fint, lige udover at der ikke bliver opdateret predefinerede playlister, men som der står mange steder her i forumet, så bliver der ikke videre udviklet på denne mere.

jeg har derfor samtidig også brugt Mit TDC app'en og her synes jeg at indholdet for TDC Play delen er super fed, det minder mere om selve tdcplay.tdc.dk websitet, hvilket er meget positivt, samt predefinerede playlister rent faktisk opdateres (her mener jeg f.sk. mest hentede numre, nyeste album osv.)

Desværre oplever jeg store forskelle på den gamle og den nye app, hvilket jo er fair nok, hvis bare det virkede!

Fejl ved afspilning:

Jeg bruger ofte de playlister som findes i systemet, men den springer mange numre over, den tænker 1-2 sekunder og går så videre til næste nr og fortsætter indtil den finder et nr den vil afspille. dette er selvom selve musik numret er Play markeret. Samme numre kan afspilles fint fra den gamle app.

Lydkilde:

jeg har bluetooth i min bil, hvilket virker super fedt med den gamle app, jeg kan styre forrige/næste nummer via rattet, hvilket giver en super sikker kørsel, men i den nye app kan den kun styres fra selve app'en, hvis jeg bruger rattets funktioner bliver jeg smidt over til ITunes bliblioteket??, jeg har prøvet at vælge lydkilde direkte til bilradioen (airplay) og også ved at oprette forbindelse via selve mobilen bluetooth til bilradion (som når jeg taler i telefon), men i app'en kan jeg ikke få lov til at vælge iPhone som kilde i lydkilde listen, den slår automatisk over på bilradioen i listen, det er rigtig irriterende og ikke specielt sikker kørsel at man skal styre app'en via selve mobilen.

jeg har prøvet, for et stykke tid siden, at afinstallere selve app'en og installere den på ny, men ingen virkning.

Er der sammenfald i bagvedliggende struktur for lagring af de data som app'sne bruger, således at de faktisk overskriver hinanden eller at numrene lagres samme steder etc.?

Tænke på om der er andre der oplever det samme, og eller om der er forbedringer på vej, jeg ligger gerne både tid og telefon/bil til for at få denne app til at blive bedre, for lige nu synes jeg den er mere irriterende end den er brugbar, i hvertfald i forhold til den "gamle" TDC PLAY standalone app.

/Jesper 

4 Kommentarer

jeg har lige fået samme problem efter at have skiftet fra iphone 4s til iphone5

hvad kan man gøre ?

Hej

Jeg har haft fat i kundeservice og jeg har fået en besked om at det er en fejl i appen, i forhold til iOS 6 / iPhone 5.

Jeg forventer at der på et tidspunkt kommer en rettelse/ opdatering, men jeg har ikke spurgt om en Tidsramme.

/Werge
jeg sletttede app'en og installerede den igen, nu virker det, dog er alle mine playlister slettet, det er lidt irriterende, men som sagt, slet og installer, så virker det...

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Der er stadig lidt problemer med Mit TDC app'en til iPhone 5/iOS 6.

Der bliver løbende lavet opdateringer, der gerne skulle udrydde de fleste fejl, så bare hold jer opdateret. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)