TDC play på IPad / IPhone - seriepakken fungere ikke

Nu har jeg i 3 måneder ikke haft mulighed for at bruge seriepakken på min IPad. Man kan godt komme ind og se hvilke serier som man kan vælge imellem, men når man vælger en bestemt serie står den bare og arbejder og man kommer ikke videre. Har fejlmeldt det, men har fået svar retur at der arbejdes på at løse problemet. Har fået flere gode råd til at løse problemet, men indtil videre er det ikke lykkedes.

Har prøvet at afinstallere Appen indtil flere gange uden held.

Prøvet at se den via TDC's hjemmeside, men den vil have man installere Appen og så er man lige vidt.

Brugt søgefunktionen, men det er ikke nemt under serier, da man ikke får alle afsnit frem når man søger på serienavn.

Nu er mit spørgsmål - er der andre som har oplevet det samme og har fundet en løsning på problemet.

Til TDC:
Hvornår kommer der en permanent løsning. Det kan ikke passe, at man skal have et sådant problem i 3 måneder.

2 Kommentarer

Hej

Jeg har samme problem - også igennem længere tid. Har fundet ud af, at de serier der er under "senest tilføjet" er tilgængelige, men ikke de "gamle"

Winni

Ja det har jeg også bemærket, har faktisk forespurgt TDC om de ikke kunne ligge flere serier op i hovedet, indtil problemet blev løst, men fik ikke svar tilbage.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)