TDC play på IPAD

Jeg har hentet TDC play App til ipad 2 wifi og aktiveret den v.hj.a kode fra mobiltelefon, hvor det fungerer fint at høre musikken. Men kan det godt passe, at jeg kan kun høre musikken, ikke HENTE den til ipad, så jeg kan høre det uden at den er på det trådløst internet?

Jeg har såvel internet som mobilabonnement hos TDC.

Med venlig hilsen

Susanne

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, det kan godt passe, Play App'en er en streamings player, set vil sige at den ikke henter musikken til din telefon, men spiller det direkte fra Nettet, dog har den en catch som den henter dine afspilte nummere på, så du kan spille dem igennem play app'en, når du er uden for nætværks dækning, eller har sat din enhed i flymode(ex på et hospital eller i en flyver)

du kan også hente musik til fly mode, ved at ligge musikken i en playliste, og så lave et longpress(hold fingeren nede) på playlisten og vælge afspil ofline.

så det skulle være muligt for dig at spille musik på farten.

Hej miela1 Tak for dit svar. Når jeg forsøger at lægge noget som favorit eller i playlste kommer der en box med at oprette fasttrack? Da jeg slukkede for det trådløse internet kunne jeg høre 2 numre færdige, men det lykkedes mig ikke at afspille dem igen, hvad gør jeg forkert?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg tror ikke du skal oprette fasttrack.

prøv at oprette en playliste igennem app'en, hvis det ikke er det du gør.

lige hvordan du presis gør på ipad ved jeg ikke, jeg sidder selv med en Android.

men nogle gange er der problemer når du klikker afspild ofline(igen inde i appen), den kan være meget lang tid om af hente nummerene. jeg pleger at gøre det at jeg starter med at afspille det første nr, hør 5-10 sek, og går vidre til næste nr hør 5-10 sek af det osv.

du kan altis se hvilke nummere du kan afspille ofline, med at kikke efter det lille orange fly icon i hjørnet

håber på det løser dit problem, ellers må du vente på at en med lidt Apple Viden svare.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)