Tdc play på ipad 2 trådløs

Hej Jeg har tdc bredbånd og ønsker at bruge min ipad på tdc play, men det kan ikke kører sammen. Det ville være godt hvis i kunne komme med en løsning på problemet, da jeg ellers er tilfreds med jeres bredbånd og play.

5 Kommentarer

Du kan hente en gratis play app på Itunes-store. Den virker fint, er dog ikke optimeret til Ipad endnu, men det er vist på vej. Indtil videre må du dog nøjes med Iphone-app'en.
Undskyld, Lige da jeg havde trykket "offentliggør indlæg" gik det op for mig hvad problemet egentlig er... du har bredbånd og kan derfor ikke afspille play-app'en på din Ipad, fordi det kræver et mobil-abonnement.

Et alternativ kunne være at finde et program, som kan streame musik til din Ipad fra pc'en. Er dog ikke selv inde i hvad der kan bruges.
Ja det er en savnet feature at kunne benytte tdcplay på sin wifi-connectede iPad. Det burde være en selvfølge at det virker. TDC må ind i kampen og få udviklet en iPad App til os bredbånds abonnenter
Nogen der ved om dette er blevet muligt?
Jeg ville også meget gerne have det til at virke.

Jeg har app´en på min Iphone, og virker upåklagligt, og ville også have det til at virke på Ipad´en, men kan ikke dele denne. Og da jeg også har internet gennem TDC, ville det være super hvis det virkede igennem Wifi.

Sååå TDC sæt igang Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P