TDC Play på iOS 7

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

• Ulf
  • Tidligere administrator
  • 755 kommentarer
17/9:

Vi har desværre i sidste øjeblik fundet fejl i TDC Play-app'en på iOS 7.

Vi forventer dog, at fejlen er rettet indenfor få uger. Hvis du ønsker at bruge TDC Play som normalt, skal du vente med at opdatere iOS. Vi orienterer her i tråden og på http://tdc.dk/play når fejlen er rettet.

Vi opdaterer indlægget her når der er nyt om Play på iOS7, så husk at abonnere [i]

I øvrigt skal vi gøre opmærksom på at du i iOS 7 kan slå automatiske opdateringer af apps til således:

[i]

--- 

24/9 

Vi håber at kunne melde noget ud i denne uge, men kan på nuværende tidspunkt desværre ikke sige mere.

--- 

26/9

Vi frigiver en ny version af TDC Play til iOS i løbet af i dag, som løser kritiske fejl relateret til musikafspilning på iOS 7.

Der er desværre stadig andre udfordringer i TDC Play app'en, som relaterer til iOS 7, og vi arbejder selvfølgelig på at en opdatering, der løser disse.

---

/Ulf

55 Kommentarer

Ja det ville have været smart hvis Apple have lavet nogle tidligere versioner til udviklere...
Det værste er næsten hvis det er rigtigt at I lige har opdaget fejl.
/t5/TDC-Play/iOS-7-beta-og-TDC-Play-stopper-efter-5-sekunder/td-p/123006
Omdømme 3

Hej nanopete,

Vi havde en version klar, der skulle fikse bl.a. den bug, du linker til, men under tests med den sidste betaversion af iOS 7 dukkede der et par uventede ting op. Desværre!

/Ulf

Det er da vist en underdrivelse at skrive I har fundet en lille fejl. TDC play er fyldt med fejl og har været det længe. Der var også flere der har gjort jer opmærksom på der var problemer med den i ios7.

/t5/TDC-Play/TDC-PLAY-app-til-iPhone/m-p/74725#M2293

Lidt spøjst I er det største teleselskab i DK men en af dem der er langsomst til at opdatere jeres software.
Jeg forstår altså heller ikke helt I ikke gør noget mere ved det.
Det må da være rimelig dårligt for jeres image? Jeg snakker med alle mine kollegaer om det. Må I ikke få resourcer nok, man skulle tro det var vigtigt nok?
Så gik der et par uger og det virker stadig ikke ;(
Og i skal måske også kigge på nyeste version af android.. Der virker app'en heller ikke.
Jeg har stadig den gamle TDC Play app (den med orange ring) på min iPhone - den virker fint på iOS7.

Det virker lidt underligt, men måske er en midlertidig løsning at gøre den tilgængelig igen...

Jeg har forsøgt den "nye" app og den virker som bekendt ikke.

Henrik

Hvorfor har I ikke afstemt Jeres service?
Hvad hedder den helt præcist?
Jeg kan ikke finde den, men det ville da være super hvis der var noget fra TDC der virkede.
Den findes desværre ikke i app store længere - tror den blev fjernet da de lavede den nye. Men den hedder TDC Play på min telefon - et hvidt P på en orange ring og med sort baggrund.

Jeg har dog ikke fjernet den fra min telefon - men det er lidt sjovt at den stadig virker - også på iOS7.

Mvh Henrik

Jeg har den også men øv den virker heller ikke hos mig, når jeg åbner den står der bare at appen ikke er suppoteret og at jeg kan hente den nye for at få den bedste musik oplevelse " ja hvilken oplevelse det er 10 sek af hver sang"

mystisk, på min iPhone åbner app fint og virker. Jeg kan søg musik og lytte til det, jeg har dog lige konstateret at app crasher med nogle musik numre (tror altid den har været sådan). Men, selv de nyeste numre fra hitlisten virker dog fint.

Jeg kan se under "mere" tab i app at jeg har ver 1.0.

Når jeg trykker "om denn app" kommer jeg til en side med denne info:

TDC Play Musik applikation

Version 1.0

TDC Play Musik er inkluderet i dit TDC abonnement.

Har du et mobilabonnement som privatperson hos TDC (gælder dog ikke MobilTid og Mobil Junior), så har du fri adgang til al musikken i denne applikation.

Det er TDC, der betaler musikerne og pladeselskaberne for dit forbrug - uanset hvor meget du bruger applikationen. Datatrafikken er også gratis.

Så når vi skriver det ikke koster andet end dit mobilabonnement, så mener vi det.

Har du en mobiltelefon hos TDC, der betales af dit arbejde, skal du kontakte den ansvarlige for telefoni i din virksomhed. Der kan du få at vide, om TDC Play Musik er inkluderet i virksomhedens erhvervsløsning fra TDC.

Du kan læse mere om TDC Play Musik her: www.tdcplay.dk.

Denne musikapplikation er udviklet af TDC. Ophavsretten tilhører TDC og applikationens musik må ikke bruges og distribueres i kommercielt øjemed.

TDC A/S
Teglholmsgade 3
0900 København C
70 70 30 30

Teknisk leverandør: 24-7 Entertainment

Hej.

Håber at Logitech Squeezebox "kommer med" i denne opdatering. TDC-Play er vel nok den eneste tjeneste hvor det ikke virker

Nu må der da snart ske noget så vi kan bruge play med ios7
Når I nu retter fejl så ret lige ALLE de fejl der er i TDC Play app'en
Hvordan kan det tage uger at løse det problem ???

Der er folk som betaler penge for at bruge jeres produkt, hvis det ikke virker så må i da lave en ekstraordinær indsats for at få det op at køre igen, her taler vi om timer/få dage. Flere uger er jo fuldstændig uholdbart for et betalingsprodukt.

Det er jo ikke fordi apple pludselig har smidt noget nyt på banen, i har haft mulighed for at teste længe inden frigivelsen.

Omdømme 3

En halv opdatering:

Vi håber at kunne melde noget ud i denne uge, men kan på nuværende tidspunkt ikke sige mere.

/Ulf

Har netop opdateret til IOS 7. Den gamle app virkede fint indtil da, men virker nu kun på enkelte numre. Når jeg vælger en sang fra mine store playlister crasher appen altid.

Har ikke anvendt den nye app endnu - men har bemærket, at den ikke kan finde de playlister jeg har på tdc på nettet.

Hvordan får man fingre i den der gamel app?

Jeg synes ikke jeg kan finde den i app store, hvad hedder den helt præcist?

Den glamle app findes ikke længere i APP-store. Jeg har bare aldrig slettet den fra min telefon...

Jeg har en helt enkelt løsning.... Der virker.... I refunderer bare prisen for et abonnement på spotify i perioden hvor Play ikke har virket..... Og så behøver vi ikke presse jer så urimeligt meget for at få det vi faktisk betaler for.
Jeg er faktisk blevet reintroduceret til DR netradio. Deres app fungerer glimrende (også med IOS 7) og der er nogle forskellige kanaler med forskellige genre af musik. Så kan man jo overveje om der stadig er en god grund til at beholde sit TDC abonnement... Glad humørikon

App'en til dr netradio ligger her;

https://itunes.apple.com/us/app/dr-radio/id433155921?mt=8

Tak for dit gode råd. Jeg bruger faktisk TuneIn pro til at høre netradio og podcasts fra hele verden. Men jeg kunne nu rigtig godt tænke mig at kunne følge med i de nye albums der udkommer. Derfor har jeg holdt fast i TDC Play, i nok alt for lang tid. Der sker jo tilsyneladende ikke noget overhovedet. Jeg har testet både Spotify og Wimp og de virker både bedre og hurtigere, og fuldstændigt uden hensynt til om jeg bruger IOS 7 eller ej.
Jeg betaler for noget jeg ikke får, eller kan bruge, og det er ikke rimeligt. Eller hvad?
Jeg må nok indrømme at jeg er utrolig skuffet over, at TDC ikke har fået styr på deres software endnu vedr. TDC Play på IOS 7, det er så skuffende at så stort et dansk firma ikke udkommer med en opdatering kort tid efter IOS 7 er blevet frigivet, her snakker jeg ikke en uge efter eller mere, nej her snakker vi inde for 2-3dage, i min verden. Især når man tænker på at skype, facebook, netbank app har fået deres system til at køre på IOS 7, så KOM IND I KAMPEN TDC, VI BETALER JER FOR DET VIA VORES ABONNEMENT!!!!!

En anden jeg er lidt skuffet over, er at de ikke har det mest kendte musik på deres servere. Jeg søgte her forleden dag, efter et AC/DC nummer, men det album findes slet ikke i deres system og så hvidt jeg ved så er AC/DC ikke en ny lille gruppe på nogen måde, det syns jeg at det er skidt.

Så jeg håber for jeres eget omdømme og jeres egen skyld, at i har en opdatering klar her sidst på ugen og ikke en gang i næste uge, da deres kunder vil se det som utrolig dårlig service, det gør jeg hvert fald, ved godt at software er noget møg og kan drille rigtig meget, men hey det kan ikke passe at vi skal vente flere uger på den opdatering.

i siger at den forhåbelig snart kommer, men jeg håber at det bliver inde for dette år 2013....

årh ja, glemte helt at skrive en lille ide jeg havde til jeres opdatering.

Hvad med at i fik det lavet sådan at hvis man laver en personlig playliste på ens app, så er denne playliste over tilgængelig via ens PC eller andre produkter, da det kunne være smart at man kunne logge på alle steder, finde et musik nummer og tilføje nummeret til ens playliste og at det så også er tilgængelig på ens mobil, så lige meget hvor du logger på, så synkronisere loginet med jeres server hvor playlisten alligevel ligger og wuptidue, så er playlisten man lavede på ens pc også tilgængelig på ens mobil app.

bruger tdc play hvær dag og har ikke haft nogle problemer efter at have opdateret min iphone til 7,0

Omdømme 3

Update: Vi frigiver en ny version af TDC Play til iOS i løbet af i dag, som løser kritiske fejl relateret til musikafspilning på iOS 7.

Der er desværre stadig andre udfordringer i TDC Play app'en, som relaterer til iOS 7, og vi arbejder selvfølgelig på at en opdatering, der løser disse.

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P