Svar

TDC Play på en ikke TDC-forbindelse?

Hej alle,

Kan jeg bruge TDC Play fra en internetforbindelse fra en anden udbyder? (jeg har og betaler også for en TDC internetforbindelse, men den kan kun lige trække mit TV).

Mange hilsner,

Lars

icon

Bedste svar af giweo 8 marts 2014, 16:41

Ja, det kan du sagtens - du skal bare have dit TDC kundenummer og password til at hente en licens til DRM beskyttelsen.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det kan du sagtens - du skal bare have dit TDC kundenummer og password til at hente en licens til DRM beskyttelsen.

Hej Giweo,

Tak for dit svar. Det er til hvis jeg henter musikken. Hvordan med at spile 'streaming'? Er det det samme.

Jeg har et par Sonos højtalere hvor der er en lille app indbygget som går direkte på TDC play. Jeg mener der også tastes en kode ind så det er fedt hvis det er nok til at benytte TDC Play.

Nu har jeg også bestilt en 4G linje ud over min TDC så jeg kan se om det ikke kommer til at virke!

Mange hilsner,

Lars

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg ved ikke om Sonos er i stand til at forny licensen når den udløber hver 30. dag - men det må du jo prøve dig frem til.

Hej alle,

Jeg har prøvet TDC Play på min 3.dk 4G router og det virkede fint. Nu må vi se om det sp holder mere end de 30 dage eller om jeg skal på TDC forbindelsen for at få "genforhandlet" licenserne.

Mange hilsner,

Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)