Tdc play på Htc One x

Så har jeg endelig fået min HTC One X. Og jeg må indrømme at den super cool. Jeg har dog en udfordring omkring Tdc play. Når jeg eks. vil afspille et album, stopper afspilningen efter den 1. sang? Jeg har bemærket at brugere med en Samsung Galaxy S 2 har haft et ligende problem, men den løsning afhjælper ikke oroblemeti på min HTC. Er der nogen der kender alternative løsninger? Hilsen Anders

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Anders

Tak for dit indlæg.

Jeg kender ikke til evt. bugs med TDC Play på HTC One, men vil lige høre vores produktansvarelige ad.

Jeg vil dog lige høre dig af, om du har prøvet at fjerne appen og installere den igen?

Hilsen Martin

Hej Martin,

Tak for din henvendelse. Jeg har flere gange prøvet at fjerne appen

og installere den igen. Men det løste desværre ikke problemmet.

Hilsen

Anders

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Helt i orden Anders. 

Jeg hører lige de ansvarelige, om de kender til problemet.

Hilsen Martin

Hej Martin,

Jeg ser meget frem til at få jeres feeddback på dette

probleme. For det er en smule belastende at skulle

trykke sig frem til et nyt musiknummer, hver 4. minut

Trist humørikon  

Hilsen

Anders

Hej.

Jeg har også netop taget HTC One X i brug og oplever samme problem. TDC Play går i stå efter en til to sange. Jeg har også prøvet at installere TDC Play flere gange. Har tidligere haft en HTC Sensation XL og det kørte perfekt, så jeg håber problemet bliver løst. MVH. Pia Makholm

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, i 2.

Prøv med den TDC Play der er i Mit TDC app'en istedet for.

Hejsa,

Tak for dit indlæg omkring Tdc play via mit tdc. Som udgangspunkt er løsningen

udemærket og man kan godt afspille et album/playliste uden de irriterende stop. Men

denne udgave af Tdc Play (via mit tdc) fungere ikke nær så godt, som den "gode gamle"

Tdc Play app. 

• Engang imellem lukker programmet helt ned, uden noget varsel
  • Afspilleren er besværlig at bruge iforhold til den alm. Tdc Play app
Hvad er status fra TDC?

Hilsen

Anders

Hej igen. Her må jeg meddele at jeg er fuldstændig enig med Anders. Mvh. Pia
Hej igen,

Der har været meget stille på linien i lang tid....

Hvad er status på problemet hos TDC??

Hilsen

Anders

Jeg har samme problem og nogle.flere, den gl. App virker bedre - tdc : slet endelig ikke den gamle før den nye virker!!
1.Under afspilning af et album springer afspilningen efter 1-3 numre næsten hver gang videre til et andet album.
1a. Hvis man selv vil videre til næste nummer i et album springer den også videre til et andet album.
2. Offline-afspilningliste kun 15 tracks !?!
3. Crasher og er umulig at bruge selv efter flere gen-start, i ca. en halv time, dette sker kontinuerligt.
4. Offline-indhold kan ikke tilgås under Crash.
5. Vælger et album fra søge-funktionen - forsøger at afspille et nummer - besked: kan ikke afspilles, listen er fuld, slet nogle. Burde være at "hoved-afspilningslisten er "uendelig" så man slippe for at ryde op efter systemet.
6. v/ sletning af enkelte numre fremkommer valgmuligheden: "Ja, spørg ikke igen" - vælges dette spørges igen næste gang man starter en ny sletterunde. (som forbruger når man en gang har valgt dette betyder det at man er 100% ligeglad om et enkelt nummer fejlslettes, ønsker kun så få afbrydelser som muligt)
7. Når man v/ sletning af enkelte numre har bladeret langt ned af listen og fundet de numre man ønsker at slette går funktionen tilbage til starten af listen når man har slettet et enkelt numre og man er nød til at bladre hele vejen ned igen, igen og igen. Enten skulle listen blive det sted man sidst slettede eller der skulle tillægges en ny funktion hvorved man kan slette flere
ad gangen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P