TDC play på HTC Mini

Hej.

Har netop aktiveret TDC Play på min mobil HTC Mini.

Jeg kan se o ghente musikfiler til telefonen, men hvordan afspiller jeg musikken ?

20 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Er det HDMini du har? Normalt ligger filerne parat i den indbyggede afspiller, så du kan se dem, når du åbner den op.

God fornøjelse

C

Hej. Ja det er en HTC HD Mini.

I dag kan jeg ikke hente musik. Skal der ikke inatalleres en app på telefonen ? elle skal jeg virkelig via telefonens browser til TDC's hjemmeside ?

Da jeg ikke kunne få det til at virke i går slettede jeg filerne og i dag kan jeg ikke komme ind og hente musik, så "det går godt"

Jeg gør enten noget helt forkert eller også er det urimeligt besværligt at hente og spille musik på en HTC mini ?

Omdømme 2

Du henter musik på m.tdc.dk via din mobil browser.

C

Via m.tdc.dk kan jeg komme ind og vælge og dovnloade til telefonen.

Når jeg forsøget at afspille "siger" telefonen at den henter koden for at låse musikke op, og derefter kommer følgende fejlmeddelelse:

"Vi kan desværre ikke tilbyde download af mulisnumre til din mobiltelefon. På TDC.dk .....kan du se en oversigt over telefoner som understøtter..... (HTC mini er nævnt i oversigten) .....oplyse til kundeservice:

HD_mini_T5555 Mozilla/4.0(compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 8.12; MSIEMobile6.5) -[HD_mini_T555 Mozalla]"

Øv og ????

Omdømme 2

Hvor ferm er du på en mobil? For at hjælpe dig videre skal jeg have et link, som du kan få ved at sende en sms med tekst "udps" til 1231

DBH

C

Det har jeg netop gjort, og efterfølgende aktiveret linket hvorefter der står:

INFO OM TERMINALEN

Profil id 12663

Profilname: HTC Corporation 

HTC_HD_mini

Profil url: http://www.htcmms.com.tw/gen/HTC_HD-mini_T5555 -1.0.xml

Clich Here to see User Agent

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej zoom8

Jeg klikkede lige på dit link fordi jeg var nysgerrig og øh... er der noget galt med min computer eller er der på Kinesisk? Blinkende humørikon

hilsen bbs

Jeg har skrevet linket af ud fra hvad jeg kunne læse på telefonen, og når jeg bruger det på min pc bliver det også "kinisk"

Omdømme 3

Hej zoom8

Brugte lige Google's oversæt:

http://translate.google.dk/translate?sl=zh-CN&tl=da&js=n&prev=_t&hl=da&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.htcmms.com.tw%2Fgen%2FHTC_HD-mini_T5555&act=url

Håber det giver et svar.

hilsen bbs

Det er jo fantastisk det er muligt at oversætte, men desværre er oversættelsen ikke noget som hjælper mig videre i relation til at få telefonen til at spille musik, men tak for hjælpen alligevel.

Omdømme 3

Hej zoom8

Det var jo ærgerligt, men måske kan det hjælpe Chriz med at få dig videre.

Jeg håber virkelig at du får løst dit problem.

hilsen bbs

Omdømme 2

Tak - jeg skal bruge User Agent - UA for at checke om den er ændret. klikker du på linket på din mobil?

DBH

C - debut som online mobilsupporter Glad humørikon

Super du hjælper.

Her følger afskrift af hvad der kommer frem:

HD_mini_T5555 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0;  Windows CE; IEMobile 8.12; MSIEMobile 6.5)

Dette var hvad der fremkom under det link

Omdømme 2

Fornemt - det er hjælp til selvhjælp. Jeg har meldt din UA ind så den kan blive checket. Vender tilbage så snart jeg får svar.

C

Takker og god weekend  Glad humørikon

Omdømme 2

Hey igen

Det er nu bekræftet at der er åbnet for din mobil. Jeg skal beklage at du ikke havde adgang med det samme. Opsætning på din mobil var anderledes end den som der oprindeligt blev lagt på telefonen da den var til test. Jeg er sikker på at der også er andre som bliver glade for denne opdatering.

Tak for din indsats

DBH

C

Selv tak for indsatse. Jeg når ikke at teste før i aften (tidligst) men jeg lægget et svar ind når jeg har testet.

MVH.

Hej igen, nu har jeg testet, men det virker desværre ikke. Det ser ud til at jeg er tættere på, men ikke i mål.

Når jeg vælger et stk. musig fre enter stifinderen eller fra mediaplayeren og vælger afspil kommer en dialogbox frem som siger af filen musiknavnet.mp4 er låst, vil du oprette forbindelse til nettet for at oplåse filen, her vælger jeg ja, og følgende kommer: Afh. af din netadgang tillægges muligvis yderligere takster for adgangen, vil du fortsætte ?   Jeg vælger ja  sÅ FREMKOMMER EN ADVARSEL:  FILEN KAN IKKE AFSPILLES.

Det er testet med en hel del musikfiler, og efter en del genstart af telefonen, men hver gang med dette resultat..

Fremskridtet består i at det nu lykkedes at komme længere frem i processen, tilsyneladende blot ikke oplåsning af musikfilen.  Øv.   Har du et bud ?

MVH

Hej igen.   NU VIRKER DET  Meget glad humørikon

Efter en genstart af telefonen, og en serie SMS med meddelelse om at koderne er sendt til telefonen, og accept af disse, spiller det i mere end en forstand.

Tak for hjælpen

Omdømme 3

Hej zoom8

SUPERDUPER Meget glad humørikonMeget glad humørikonMeget glad humørikon

hilsen bbs/Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8