TDC Play på HTC Legend

Hvordan henter jeg musik fra TDC Play til min HTC Legend. Man kan så vidt jeg kan se ikke downloade noget software fra TDC Play's hjemme side til HTC Legend, så vidt jeg kan se. Det der hedder TDC FAST TRACK. Kan jeg få lidt hjælp. 1.000 tak.

5 Kommentarer

Hej Chaufføren.

Man kan hente Musik fra TDC Play på 2 måder. Den ene er direkte fra mobiltelefonen. Den anden går ud på at man henter musikken ned på sin PC via TDC Fast Track, og derfra ligger dem på sin mobiltelefon.

Sidstnævnte er på nuværende tidspinkt ikke funktionelt på Android mobiltelefoner heriblandt din HTC Legend.

Således kan du kun hente musik direkte fra din mobiltelefon. Du sørger først for at din mobiltelefon kan gå på internettet generelt. Hvis den kan det, skal du gå ind på http://m.tdc.dk via din mobiltelefon. Denne side kaldes TDC Fly - herfra kan du trykke på et rundt ikon der hedder TDC Play, finde den musik du ønsker og så trykke hent med play. - så henter din mobil musikken ned.

Virker det ikke bør du sikre dig at Wifi er slået fra, og at du henter via en wap forbindelse eller en default internet forbindelse. Dette er en del af troubleshooting og kundeservice bør kontaktes, såfremt det ikke virker, men det skulle det gerne.

Håber det hjælper dig.

Ok, har lige kigget mig omkring og fundet ud af at Fast track IKKE virker på Android telefoner!

Genialt! Gal humørikon

Hvilke telefoner virker det så på?

iPhone er jo helt ude af billedet mht. TDC play.

Svar udbedes.

Det kunne TDC måske godt lige gøre opmærksom på, så man ikke spilder timer på div. opsætninger.

Da det ikke virker på hverken Android eller iPhone, er der jo småt med telefoner tilbageefterhånden der kan benytte denne service.

Det er en ommer, TDC.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Valley72,

jeg beklager at det ikke fremgår tydeligt at Fast Track kun fungerer på almindelige mobiltelefoner, ikke smartphones.

Årsagen er at Fast Track henter musikken ned på din pc, og derefter overfører den til mobilen.

Musikken er beskyttet af DRM-licenser udviklet af Microsoft, og den måde at overføre musikken på fungerer ikke på smartphones.

Hvis det skal fungere uden videre kræver det sandsynligvis en aftale mellem Microsoft og Google (som har udviklet Android styresystemet).

Som champen skriver er det muligt at hente musikken direkte ned på din Android mobil fra m.tdc.dk når du er på TDC's mobilnet. Denne datatrafik er gratis.

- Man kan desuden sende link til sin mobil - altså gå ind på TDC Play, finde de numre, man ønsker og trykke på det link, der hedder "Send link til mobil" under coveret. Så modtager man et direkte link ind til musikken og kan hente musikken denne vej. 

Venligst

Patrick

Tak for svaret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8