Svar

TDC PLAY på computere i nyhedsbreve

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har netop læst et nyhedsbrev, fordi jeg skal købe en ny telefon. Her kan man samtidigt købe nye computere, og på disse computere er alle noget PLAY-lignende, hvor der er et stort albumbillede og så en playliste til højre.

Dette ser meget godt ud, men eksisterer det reelt i virkelighedens TDC PLAY, kommer det, og hvor / hvornår er denne funktionalitet (tilgængelig)???

nyhedsbrevet er her:  (se på side 8-9

http://minreklame.ipapercms.dk/TDC/55_8530_fd5d685139365f208e8314570609ee75/

icon

Bedste svar af HeinrichP 2 april 2011, 11:44

JEg har tjekket, og det ligner til en forveksling meget. Jeg godtager det som løsning, selvom jeg må sige, at de har fusket godt og grundigt med kanterne of finishen, da mange tomme linjer af sort er retoucheret væk, og at man slet ikke på den måde kan lave et skærmklip af det selvsamme album af Agnes Obel. - Man får nemlig ikke lige så mange sangtitler med i billedet.

- Men jeg må sige, at det i reklamen ser meget bedre ud end det gør nu!! Glad humørikon

(Jeg synes personligt, at TDC PLAY hjemmesiden er en smule uoverskuelig på nogle punkter, da der er en masse funktioner JEG, PERSONLIGT ikke har brug for. Jeg har bare brug for at kunne søge, måske en dagens sang / dagens album / mest lyttede til og hitlister. Men ikke coverflows og det ene og det andet på forsiden af hjemmesiden og mystiske oplysninger på albumsiderne og sådan.

Den hvide boks neders på tdc.dk/play er også lidt ubrugbar for mange, da den hvide tekst falder i med omgivelserne, så svagtseende mennesker slet ikke kan læse det, og resten af os må vippe skærmen til den rigtige vinkel (dvs. 150 grader, næsten vandret ned på den bærbare. )

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej,

Det du ser er bare et udklip fra TDC Play web, prøv at se det her jeg lige har klippet ud.(klik for at se fuld billede)

Udklip.PNG

det er sikkert lavet på den måde for at det skal se pænere ud på et billede, istedet for at vise et billede af en hjemme side, eller med andre ord et reklame trick.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

JEg har tjekket, og det ligner til en forveksling meget. Jeg godtager det som løsning, selvom jeg må sige, at de har fusket godt og grundigt med kanterne of finishen, da mange tomme linjer af sort er retoucheret væk, og at man slet ikke på den måde kan lave et skærmklip af det selvsamme album af Agnes Obel. - Man får nemlig ikke lige så mange sangtitler med i billedet.

- Men jeg må sige, at det i reklamen ser meget bedre ud end det gør nu!! Glad humørikon

(Jeg synes personligt, at TDC PLAY hjemmesiden er en smule uoverskuelig på nogle punkter, da der er en masse funktioner JEG, PERSONLIGT ikke har brug for. Jeg har bare brug for at kunne søge, måske en dagens sang / dagens album / mest lyttede til og hitlister. Men ikke coverflows og det ene og det andet på forsiden af hjemmesiden og mystiske oplysninger på albumsiderne og sådan.

Den hvide boks neders på tdc.dk/play er også lidt ubrugbar for mange, da den hvide tekst falder i med omgivelserne, så svagtseende mennesker slet ikke kan læse det, og resten af os må vippe skærmen til den rigtige vinkel (dvs. 150 grader, næsten vandret ned på den bærbare. )

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Det er nu ikke bevidst fusk - det kaldes rentegning, da en webskærmopløsning er mindre end den traditionelle trykopløsning. Det primære formål er at vise indhold og sende et simpelt budskab ud, fremfor at vise det faktiske banner på en underside t.ex.

DBH

C

Omdømme 2

Ja, ja, efter min mening en grov simplificering af et ellers i forvejen halvt-simpelt design.

Jeg beskylder skam ikke NOGEN for NOGET, jeg pointerer bare for, at det faktisk ser en del bedre (læs; nemmere, intuitivt) ud at bruge, end det ser ud og er at bruge i virkeligheden.

Derfor kommer jeg også i ovenstående tråd med forslag til simplificering af siden.

HER ER LIDT MERE:

som bekendt ændres forsiden på tdcmusik.dk, når man er logget ind. Jeg må sige, at hvis bare søgefunktionen fungerede, og der kom forslag som på youtube og at man kunne lave forholdsvist avancerede tekststrenge i éen søgning, så kunne hele forsiden på tdcmusik.dk erstattes af et, stort, unified, søgefelt (og en masse links til de der meget simple knapper, som "problemer med licenserne" "følg os på facebook" "hitlister" "find musik" "og mest downloadede - nogle billeder som automatisk kunne køre til siden en gang hvert 15 sekund måske)

- Så avanceret behøver det at være. Hverken mere eller mindre. - Alle de der flash-coverflow-bokse og animation kan I, efter min mening, godt droppe helt.

- Bare gør det enkelt, så den almindelige bruger kan forstå det.

se denne side:

www.aakb.dk

eller:

www.foxdigitalcopy.com   - tryk på det TYSKE flag, men udforsk også gerne den amerikanske side

- prøv at navigere rundt på den tyske side (prøv so Funktioner es" og tryk pilene til siderne og OVERVEJ, bare OVERVEJ hvor godt det ser ud og hvordan det føles at bruge det)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)