TDC Play på BlackBerry

Hej,

Kan det virkelig passe, at man ikke kan afspille musik fra eller via TDC play på en BlackBerry Smartphone??

Jeg har en Blackberry 9860.

Mvh

Jeppe

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jo, det kan du godt. Det skal bare foregå via vores mobilportal Glad humørikon

Du kan læse mere om dette her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32219

/Alex

Jeg kan godt få adgang og hente en sang ned i et format som er "Artist_title_TDCPlay.mp4.dcf"

Men når jeg forsøger at afspille denne får jeg fejl om at filen ikke kan vises...eller unsupported media type: application/octet-stream

Det drejer sig om en blackberry torch 9860, som vidst er en af de nyeste så forstår ikke at det ikke virker. Har både tdc mobil og internet... Ligeglad humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hmm.. Jeg tror faktisk at den mobiltype ikke er godkendt til Play, kan i hvert fald ikke finde den på denne liste: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32220

Det er heller ikke en mobil der kan findes i TDC's sortiment af mobiltelefoner. :/

/Alex

Jeg har en ny Blackberry Z10, og havde samme problem som dig, og med app´s generelt, selvom der dog kommer flere og flere på Blackberry World.

Men problemet er løst, jeg har netop erfaret at kan den køre Adroid app`s uden problemer, man downloader app`s på telefonen, gennem en APK dowloader, og åbner/installerer der derefter på telefonen.

Jeg har lige installeret TDC Play og Spotify, de virker perfekt.

Skiftede iøvrigt min Iphone ud med denne Blackberry Z10, og det er ganske enkelt den bedste telefon jeg haft ! Super software, tastatur (virutuel), gennemtænkte menuer, høj kvalitet og en Blackberry Hub der er genial, og nu med mulighed for android app´s er den et super køb.

Mvh

Per 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)