TDC Play på Android (HP SLate 21")

Som TDC Home Trio kunde ( kan tilsyneladende ikke få YOUSEE - selvom naboen har) benytter jeg mig af TDC Play APP - når den virker.

parkerede den i 6 mdr. fordi den ganske enkelt ikke virkede overhoved på IPAD - har nu brugt den de sidste par måneder på IPAD version 1 uden de store problemer.

Ville idag anskaffe en HP SLate 21 - og anvende TDC Play APP fra Google Store - men får at vide at device ikke er supporteret.

Kan godt være at TDC er gratis, men hvad nytter det hvis man:

1 Hverken kan downloade det fordi det ikke er supporteret

2.Ikek kan anvende det fordi det ganske enkelt er så dårligt lavet at musik og film ikke kan vises uden "der er sket en fejl" kommer og skidtet lukker ned.

TDC har hovedet i busken i denne sag - INTET brugbrart svar fra udvikleren af app'en er at finde noget sted.

Se i Google shop - de anmeldelser der er af app'en - undkyld mit sprog men det er jo l...

TDC, kan i - eller vil i svare på henvendelser omkring TDC Play på ANDROID - ellers så lav en tråd hvor i tilkendegiver at i ikke magter:

1. at svare på henvendelser

2. indrøm i ikke magter at lave et anvendeligt produkt og luk for det.

1 Kommentar

Jeg sidder med nøjagtig samme problem - ville bruge den i køkkenet, så vi kunne se tv der - men, men jeg får samme svar som dig.

Hvad siger TDC - hvor kan vi hente hjælp ????????????????????????

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)