TDC Play på Android giver periodisk 'squeaks'

Hej,

Det her må da være et kendt problem, men jeg kan ikke finde det omtalt, så derfor beskriver jeg det:

Fr tid til anden kommer der nogle korte høj frekvente pibe lyde (squeaks) når leg lytter til musik fra play på min android telefon.  Har hørt det på både en htc og en samsung (begge med android 2.3 og play v 1.11 build 18960.

Et eksempel hvor jeg lige har hørt det på begge telefoner: Oh Land nummer: Lean. Lyden kommer et par gange indenfor det 1. minut. Kan høres både med og uden hoved telefon.

3 Kommentarer

Hej

Vi har meldt fejlen ind til vores indholdsleverandør på Oh Land-nummeret, og de vil se, om der er en fejl på nummeret.

Tak for det.

Men det er jo ikke kun 'Oh Land', det er mange forskellige albums det høres på, vel at mærke når det er via Play på Android. Hvis jeg streamer på min PC, er der ingen støj. Og der er heller ingen støj hvis jeg downloader albummet og afspiller fra PC.

Det lader til at støjen kommer samme sted hver gang (testet på to telefoner), så på det omtalte nummer (lean), der kan det bl.a. høres på tidspunkterne: 0:34 - 0:35,  0:39 - 0:43 og mange gange 1:49 - 1:59

Det er den samme højfrekvente støj hver gang, og den kan komme skiftevis i højre og venstre kanal.

For mig lyder det som en fejl i jeres play sw på android -men hvad ved jeg :-) 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey FK

Der pågår en opdatering af alle mobil-filerne. Jeg vil bede dig teste om du får den samme oplevelse hvis du sletter musikfilerne og henter Oh land ned på ny.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)