TDC PLAY PÅ ANDROID

HEJ - JEG HAR DOWNLOADED TDC PLAY APP TIL MIN DENVER TABLET - og jeg logger ind - og kan kun høre musik - ikke se tv - den kommer med fejlmeddelser hele tiden.

hvad er der galt ??

mvh

Thunder61

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thunder61,

For at få adgang til TV delen, kræver det HomeTrio. Du kan se mere her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31241

Hilsen Thomas

Hej Thomas .

det er jo ligesom det jeg har ??

det er kun på android tablet det ikke virker

(

TDC HomeTrio Fiber Extra 1 01.07.13 - 31.07.13 )

så -igen - hvorfor virker tv ikke på min android ??? jeg har downloaded app - men den virker ikke.

jeg har TDC HOMETRIO FIBER EXTRA - så kan man nok ikke få meget mere :-)

jeg kan se web tv fra mine normale computere

håber at få et mere uddybende svar denne gang.

mvh

Morten Thornberg

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Nu var der jo ingen der kunne gætte at du har HomeTrio - ud fra det første indlæg du skrev.

Håber at der er nogen der kan hjælpe dig med problemet.

Mvh

Kim

har os en denver tablet med android ,. kan ikk afspille musik / se tv,. men kan godt høre radio,. men er mest intraseret i web tv funker ,. hva kan der være galt?,. det funker fint på min iphone,.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thunder61,

Vi har faktisk lige i går udgivet en opdatering til TDC Play App, kan du prøve at hente den, for at se om det har en effekt?

Hilsen Thomas

desværre - det er fortsat noget møg - intet virker på min android - kun radio .

1) den kan ikke huske min kode

2) den siger at der ikke er installeret nogen afspiller

3) og den siger at min android er rooted - og kan derfor ikke virke ?? hvad skulle den ellers være tænker jeg -

den er jo trådløst forbundet med den fine home trio trådløse boks i kælderen.

nu må i tage jer sammen og få det til at virke

det virker på alle mine "alm." computere - blot ikke på min tablet

kan heller ikk se tv eller høre musik det mega irri, men radio funker fint nok, hva kan der være galt,?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)