Tdc play på android

• 0 kommentarer
Hej. Når jeg afspiller sange fra afspilningslister eller egne oprettede lister afspiller den kun 3-4 sange og så kan der gå op til 10 min før næste sang kommer. I mellemtiden er tdcplay app'en frosset fast. Den har også fortsat med at afspille sange selvom jeg har lukket ned for app'en. Har genstartet og afinstaleret nogle gange. Hjælper ikke. Noget hjælp at hente? Hilsen Jvin

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Prøv at bruge Play i MIt TDC Appen, istedet for.

Hej, Har jeg også prøvet. Den gør det samme..? Jvin
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, igen.

undskyld den korte besked sidst, var på arbejde.

når du spiller musik er du så på Wifi eller bruger du mobil data?

hvis mobildata, kan det være forde at din download hastighed ikke er godnok der hvor du bor

Det er mobildata. Har kikket på kortet her på tdc hjemmeside over datahastighed. Der hvor jeg bruger den står der op til 15mbits/s. Er det nok? I starten havde jeg wifi slået til. Den er nu slået fra da jeg troede det var den der drillede. Men det hjalp ikke på det.
Omdømme 3

Hej,

det skulle være mere end rigligt, desvære hedder det optil derfor kan du ikke regne med at det er den hastighed du har, og isære ikke på mobil internet.

problemet er størst i tæt befolket områder, da hvær antænne har en hastighed den kan sende ud med, og eller der er på den antænne skal dele den hastighed,

et exempel kunne være at den antænne der bruges, har en forbindelse på 5 gigabit(det samme som 5120 megabit), og der er 6000(eller en lille dansk by) mænsker på lige den antænne, det giver en hastighed på ca 800 kilobit pr, person, og er bestemt ikke nok.

det er bare et eksempel, tallene er bare nogen jeg har fundet på.

jeg vil forslå at du prøver at hente den her hastigheds måler.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.zwanoo.android.speedtest&feature=nav_result#?t=W251bGwsMSwyLDNd

og se hvad den siger, men hvis du siger den også gør det når du er på wifi, så vil jeg også forslå at du prøver at tilslutte din telefon dit wifi og køre testen der også.

så kan vi nemlig hurtig få afklaret om det er din internet forbindelse.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)