Er TDC Play opgivet?

Jeg har været nogenlunde tilfreds med TDC Play Musik. Helt utilfreds kan man ikke være med "gratis". Alligevel overvejer jeg at skifte til Spotify og betale kr 49,- om måneden for det. Der er flere grunde til dette. Nogle af dem er:

• Udvalget på TDC er ikke særligt stort. Hvis man søger på lidt kendte mindre kunstnere er det ret begænset hvad man finder hos Play
  • Interfacet er håbløst gammeldags. Det er bøvlet at oprette playlister. Man skal kille på hver enkelt sang og vælge tilføje og finde listen. Hos mange af konkurrenterne kan man tække og slippe filer over i playlister
  • Play er ikke stedet hvor man opdager ny musik. Em recommendation engine er helt fraværende.
  • Andre tjenester bliver jævnligt udviklet - der sker minimalt på Play
  • Tjenesten er langsom og ustabil. Ydligere er der en række fejl. Flere gang har jeg brugt tid på at oprette playlister for at opleve at op til havldelen af numrerne pludselig ikke kan afspilles
  • Alt i alt virker det som om TDC give tjenesen meget lidt prioritet. 
  • Supporten er heller ikke noget at råbe hurra for. For mere en en måned siden skrev jeg til den og gjorde dem opmærksom på nogle af ovenstående forhold. Jeg har endnu ikke hørt fra dem og regner ikke med at jeg kommer til det.
Det er synd at TDC ikke gøre mere ud af Play. En løsning kunne være at de lader tjenesten fusionere med en anden musikstreamingtejeneste. Hvis ikke TDC gør noget tror jeg brugerne vil blive utilfredse og forlade Play.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)