TDC Play opdatering af "mest populære numre" mv. på Iphone?

Hej

Hvordan kan det være at startsiden på TDC Play på Iphone 4 ikke opdaterer "mest populære numre", "mest populære Albums" mv. Det er de samme jeg har på forsiden hele tiden, selvom jeg på internet TDC play siden kan se, at det er andre.

Det er super irriterende at forsiden på den måde faktisk er ubrugelig - jeg gider altså ikke høre julemusik mere og jeg må nægte at tro det er de mest populære sange nu :-)

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej HenrietteE

Du kan afinstallere og installere App'en igen, så vil den opdatere listen over mest populære numre/ablums.

Vi har en opdatering til selve TDC Play App'en, der afventer godkendelse hos Apple, som meget gerne skulle løse dette problem.

Men indtil da, har du her en work around løsning.

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Thomas

Har samme problem her mere end et år efter svaret. Er træt af at installere og afinstallere i det uendelige. Hvornår sker der noget??
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dr_Ravn

Som Thomas skriver, så har vi en opdatering liggende til godkendelse ved Apple. 

Så hvornår der sker noget, er desværre svært at svare på, da vi afventer Apple.

Hilsen

Martin

Måske i skulle bede apple om at få fingeren ud eller også skal i finde på en ny undskyldning, for fejlen er der stadig og nu er det snart 4mdr. siden i sagde den lå og ventede hos Apple, og ved da fra andre apps det ikke plejer at tage så lang tid.

For problemet er ret irreterende.

Jeg har så fundet ud af at hvis man downloader app'en "mit TDC" får man en anden version af Play, som opdaterer løbende.

Hvis jeg afinstallerer TDC play for at få en opdateret forside, mister jeg så alle mine playlister mv.?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)