TDC Play og Windows Phone

Jeg har for nyligt prøvet at hjælpe en ven med opsætningen af hans nye WP. Jeres system sender ikke længere aktiverings SMS ud. Er det noget der bliver kigget på?

Jeg overvejer selv at skifte til TDC når Lumia 950 XL kommer på det danske marked, på baggrund af denne tjeneste, men hvis at det ikke virker på WP vil jeg hellere beholde mit billigere abonnement.

Tak for hjælpen

18 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Grakes, 

Velkommen til TDC Forum Meget glad humørikon

Jeg kan se, at du mangler et svar i denne her tråd. 

Vi har desværre et problem med, at der ikke bliver sendt aktiveringskoder ud til Windows Phones ved aktivering af TDC Play. 

Jeg kan sige så meget, at vores teknikkere arbejder på sagen. Jeg krydser fingre for, at de snart finder problemet, så de kan løse det. 

Har man en tidshorisont for, hvornår det kommer til at virke igen?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Der er desværre ingen tidshoristont - vores teknikkere arbejder på en løsning Trist humørikon

Så er det den 31 oktober ... Er der nogen der har hørt nyt om løsning af problemet med TDC Play Music app til Windows Phone... Det er snart 4 uger det ikke har virket.
Jan
Jeg er ude for samme fejl: Der sendes ikke aktiveringskode til Windows Phone. Svar fra tekniker i dag: TDC play music app kan ikke benyttes på Windows smartphones (har ellers kunnet benyttes)

Det er desværre nok et spørgsmål om prioritering... Hvis det havde været app til android eller iphone så havde været løst på 72 timer.

WP er desværre nedprioriteret, hvilket er mig uforståeligt nu hvor de selv forhandler dem, og nu hvor de reklamere med produktet på deres hjemmeside...
Man kan ikke længere downloade musikken og man kan ikke aktivere sin WP. Der er efterhånden ikke meget man kan bruge TDC play til, og dermed heller ikke TDC. 

Er der en status fra TDC på dette problem, man må da snart kunne sige noget mht til en tidshorisont.
Omdømme 1

Jeg ville ønske, at vi havde en tidshorisont klar til dig, men det har vi desværre ikke. Der bliver stadigvæk arbejdet på at løse problemet. 

Ja hvad kan man sige

Det er ikke hastigheden på fejlrettelser der trykker hos TDC

Per Jeilsø

Hvor mange arbejder på sagen ?
Jan
Omdømme 1

Aktiveringskoderne til TDC Play på Windows Phones virker nu igen - jeg beklager den lange ventetid. 

God dag til jer alle sammen Glad humørikon

Jeg modtager aktiveringskode til min WP app, men når jeg taster den ind, bliver jeg igen bedt om at registrere mit mobilnummer for derefter at modtage en ny kode.

TDC, hvad går der galt?

Slette mine album i TDC play ? Hvordan ?
Jeg er også løbet ind i et uendeligt loop ved registrering. Efter indtastning af sms-kode flasher den lige en indtastningsside men går så til accepter-knappen igen og trykker man accepter igen får man en ny sms.

Grunden til at jeg nu ikke kan registrere er, at jeg siden mit sidste indlæg har skiftet abonnementstype. TDC Play er ikke længere inkluderet i mit nuværende abonnement
Men jeg må have abonnementet, for det virker på Android. Det er godt nok misvisende at udgive en Windows app som bare ikke virker. Tyndt TDC!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)